Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Pošta Severin doc. Ing. Ph.D. - [01MAB2] Matematická analýza B2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 17 / 66
  • Procento hodnotících: 25 %
Celkové hodnocení [15]
1:
20 % [3]
2:
33 % [5]
3:
40 % [6]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli přednášející [15]
1:
20 % [3]
2:
33 % [5]
3:
40 % [6]
4:
6 % [1]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
    • Přednášky jsou téměř totožné s poznámkami na netu (PDF). Vyplatí se přijít na posledních pár kde jsou informace ke zkoušce.
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Prišli mi v podstate zbytočné, keďže skúška nepozostáva z ústnej časti. Čas im venovaný som mohla radšej stráviť počítaním.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • seznámení se s větami a jejich dokazováním
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Klasické přednášky, hodí se pro lepší pochopení, ale je výhodné mít už poznámky před sebou, protože není moc času si to všechno zapisovat.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Učit se, učit se , učit se.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
    • prezentace
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Zápisky stažené z Poštovy internetové stránky (doporučuji) .
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • a příklady od pana docenta Pošty a z Cvičení od Pelantové - k nezaplacení
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Snad úplně ze všeho co se dalo sehnat.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Doc. Pošta napsal elektronický soubor obsahující věty a důkazy, ideální pro učení se teorie. K praktické zkoušce sbírku příkladů Matematické analýzy 2 plus Sbírka řešených příkladů doc.Pošty.
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Poštova skripta (jeho poznámky k přednášce) mi budou chybět.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Poštovy poznámky
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Poznámky z přednášky MAB2
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • poznámky doc. Pošty sbírka: Analýza v příkladech (Severin a Petr Poštovi)
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Poznámky z přednášek, staré Poštovy poznámky. Skripta Pelantové nebyly potřeba.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
    • Peklíčko
      Filip Bár studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Zkouška je náročná. Nejvíce náročné na ní je to, že je naprosto nevyzpytatelná. Je potřeba hodně počítat, příklady ze cvičení nestačí. Teorii je také potřeba ovládat, protože se v písemce mohou vyskytnout teoretické úlohy. Na předtermínu to byl dost šok, když struktura všech ukázkových (asi 12 testů) byla jasná: 3 úlohy - 1 věta s důkazem - 1 věta / definice, v předtermínu: 3 úlohy oproti ukázkovým testům dost obtížné - 2 teoretické úlohy. Je zkrátka potřeba být připraven na cokoli a dávat si hodně pozor. Možná by nebylo naškodu udělat i ústní část zkoušky - teorii. Písemně příklady. Je také potřeba dávat si pozor na numerické chyby, mně to stálo minimálně jeden, spíš 2 stupně známky.
      Patrik Šnauko studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Náročnosť sa extrémne líšila od jedného termínu k druhému.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Klasické Poštovy testy. Test se skládá ze 3 příkladů a ze 2 teoretických otázek. Pokud budete mít dostatek času,doporučuji se naučit jak znění vět, tak důkazy. Nikdy nevíte,jaký test zrovna vychytáte. Také propočítat příklady ze sbírky od Pošty&Pošty. Potom už stačí mít jen trochu štěstí a nejít na vyhazovací termín. Hodně zdaru :-)
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Píše se ""pouze"" písemka, obsahující zpravidla tři příklady a dvě teoretické otázky. (zkouška je velmi obtížná)
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Zkouška byla náročná avšak přišla mi oproti analýze v zimě lehčí. Nejspíše to bylo způsobeno praktickými příklady ve zkouškovém testu.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Zkouška je náročná podle toho kolik lidí ji složilo na předchozím termínu (není jisté, jenom krátkodobé pozorování). Některé termíny jsou směšně jednoduché, oproti tomu co se tam občas objevuje.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PV
    • Praktická část byla adekvátní, teoretická téměř nenapsatelná
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Zadání jednotlivých termínů bývají tak nevyvážená, že výsledek zkoušky nevypovídá ani tak o schopnostech studenta (až na těch pár jedinců, kteří jsou inteligenčně natolik na výši, že napíší úspěšně cokoliv), jako o jeho štěstí na termín. Na první termín snad nemá ani smysl chodit, to je demonstrace síly učitele a naší hlouposti, pak přichází čas pro štěstí a když po měsíci nemá zkoušku snad ani 30 lidí, nastává čas, kdy ti vychytralejší, kteří si nestihli vyplácat všechny termíny, mají konečně reálnou šanci.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
    • Jeho zlepšení oproti zimnímu semestru. Přišlo mi, že to Poštu i o něco více baví.
      Rostislav Kubín studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Jak látce rozumí
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Přednášející mi absolutně nesedí, z jeho výkladu si nic neodnáším.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • srozumitelnost učiva
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Odvahu, že se po hororu zimního zkouškového nebál házení rajčat a zjevil se na 1. přednášce v běloskvoucím tričku. Zarputilost, se kterou pokračuje ve svém chaotickém zápisu. Fakt, že si dokázal stanovit cíl-počet vyhozených studentů- a po jeho úspěšném překonání se na přeživší v tomto semestru již usmíval. A teď vážně. Přes všechny jeho diskutabilní nešvary je lidsky velmi vstřícný.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
    • Rád chodím na Poštu. Charismatický přednášející dodávající serióznost matematice, ale zároveň se umí i smát.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
    • Ukazovanie/riešenie príkladov aj na prednáške.
      studijní obor: Experimentální jaderná a částicová fyzika;PV
    • Občas nepřehledné psaní na tabuli.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • V zápisu důkazů na tabuli.
      studijní obor: Jaderné inženýrství;PO
    • Struktura důkazů
      studijní obor: Matematické inženýrství;PV
    • Lépe vysvětlovat důkazy, více integrovat se studenty
      studijní obor: Fyzika a technika termojaderné fúze;PV
    • Neděsit studenty tak, aby se báli jakéhokoliv kontaktu s jeho osobou a tím pádem se ani nikdy nedozvěděli, že přece jenom vstřícný umí být. Což je ale i práce nás starších, abychom ho přestali démonizovat. Pořád jsem zastáncem zápisu zleva doprava, shora dolů a pokud možno tisíkrát nepřemazaného a tisískrát nedoplněného na jednom a témž místě.
      studijní obor: Diagnostika materiálů;PV
    • Nevím, patří mezi velmi dobře připravené přednášející.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 53 % [8]: 90%-100%
  • 2 : 6 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 20 % [3]: 50%-75%
  • 4 : 20 % [3]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [24]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 8 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 25 % [6]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [5]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [14]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 92 % [13]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 7 % [1]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [15]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 20 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [5]: 2
  • 3 : 40 % [6]: 3
  • 4 : 6 % [1]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5