Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šnobl Libor doc. Ing. Ph.D. - [02GMF1] Geometrické metody fyziky 1

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 12
  • Procento hodnotících: 25 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Předmětu by prospěla klidně dvojnásobná hodinová dotace, jež by umožnila trochu zpomalit a věnovat se některým věcem více a detailněji.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Vyplatí se je navštěvovat. Ozřejmí toho spoustu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Viz role prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika;
    • Totéž, co na něm jako na přednášejícím a navíc fakt, že cvičení velmi pomohou pochopit a ozřejmit onu dost abstraktní látku díky vhodné volbě příkladů. Navíc jsou cvičení snad ještě větší zábava než přednáška.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • V kresleni obrazku, v podrobnejsim vysvetleni nejednoduchych kroku
      studijní obor: Matematická fyzika;
    • Asi v ničem.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
    • dale wikiskripta, kniha Mariana Fecka
      studijní obor: Matematická fyzika;
    • Zápisky, Fecko, Frankel. Ale první zmiňované vám budou naprosto postačovat.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Zkouska sestava ze tri netrivialnich prikladu, ktere cloveku seberou priblizne 2-5 hodin zivota. Prijde mi hloupe, ze pan docent pedantsky tresta numericke chyby, ktere prilis nesouvisi se zvladnutim aparatu GMF. K testu je mozne si prinest vlastni poznamky, coz neni zase takova vyhra, protoze testy pak nemusi byt jednoduche. Po testu clovek muze dostat nejlepe B, na A musi vymyslet neco navic, co se na prednasce nedelalo. Obecne mam pocit, ze zkousky u pana docenta Snobla jsou jedny z nejtezsich na skole. To hodnotim jednak jako dobre, protoze se tim udrzuje uroven studentu, ale take jako nedobre, protoze ziskat dobrou znamku cloveku sezere i nekolik tydnu zivota, hlavne protoze pozadavky na zkousce dle meho nazoru presahuji urovni to, co bylo odprednaseno.
      studijní obor: Matematická fyzika;
    • Zkouška se skládá z písemné části (3 příklady) a ústní zkoušky. Známku z písemky, která je docela přísně hodnocena, je možné vylepšit o dva stupně, přičemž na A musíte dokázat něco nového, většinou něco, co se lehce zmínilo na přednášce, že si máme sami zkusit. Asi by bývalo fajn, si to před zkouškou zkusit, ale....
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Smysl pro humor, vtip, vhled do problematiky, vstřícnost.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Na doc. Šnoblovi oceňuji jeho specifický humor, kterým obohatil každou přednášku a to, že dokázal na přednáškách a cvičeních vytvořit pohodovou atmosféru. Dále jeho obrovský vhled do dané problematiky a ochotu odpovědět na libovolný dotaz.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
    • Bylo by super, kdyby si pan docent uvědomil, že tempo jeho zápisu a výkladu je vražedné. Nedá se stíhat dávat pozor a o dané problematice přemýšlet a zároveň si pořizovat zápis. Z tohoto důvodu se často stalo, že člověk přešel od pořizování poznámek k mechanickému opisování. Chytali se většinou jen ti, kteří se s dif. geometrií setkali již při práci na své bakalářské práci atp. A to je škoda. Kdyby se nepatrně zvýšila hodinová dotace a zpomalilo výkladové tempo, občas na tabuli přistál nějaký ilustrativní obrázek (něco jako je třeba ve Feckovi, tj. jen nějaké množiny a šipky mezi nimi, aby člověk snadněji viděl, co a jak), neměl bych k tomuto předmětu žádné výhrady.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Bez těchto cvičení by předmět ve své abstrakci málokomu co řekl. Proto je výborné, že se jednotlivé pojmy ukazují na konkrétních, snadno uchopitelných příkladech.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 40 % [2]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 20 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 100 % [3]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1 (výborný)
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 33 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 66 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký