Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šnobl Libor doc. Ing. Ph.D. - [02LIAG] Lieovy algebry a grupy

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 7
  • Procento hodnotících: 42 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [5]
1:
0 % [0]
2:
60 % [3]
3:
40 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
0 % [0]
2:
50 % [1]
3:
50 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
0 % [0]
2:
66 % [2]
3:
33 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.00
  • Průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Narocne. Doporucuji si vytisknout skriptum, dopredu si jej nastudovat na prednasku a vepisovat poznamky.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • viz role prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • viz role prednasejiciho
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Plno (důležitých) věcí pan docent pronese jednou rychle. Hlavně pokud je student u tabule, tak si nemá jak pronesená moudra zapsat.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
    • Pan docent nove vytvoril oficialni skriptum, ktere studentum poskytne. To je vicemene kompletni material, jen obcas tam chybi popsane kroky, ktere cloveku seberou nekolik jednotek az desitek minut zivota. Na prednaskach se nektere dukazy delaly malinko jinak, ale to je vicemene fuk
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • vlastní zápisky a skripta
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Wikiskripta + vlastní zápisky
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
    • Zkouska je velice narocna, hlavne pokud cilite na dobrou znamku. Opet je povoleno si prinest libovolne vlastni rukou psane poznamky, coz panu docentovi umoznuje udelat pisemky obzvlaste vypecene. Je mozne si odnest znamku jiz po pisemce (tedy system stejny jako v GMF), nejlepe ovsem za B. Libovolna znamka lze o 2 pismenka vylepsi teorii, ovsem snadno si clovek prihorsi, pokud teorii neovlada dostatecne. Osobne jsem mel pocit, ze ani po dobrych 16ti dnech pripravy jsem vsemu poradne nerozumel. Priklady na klasifikaci vyzaduji zvladnuti (a pojmuti) velkeho rozsahu teorie, jinak temer neni mozne pochopit co a proc se pocita. Dale mi prijde kruta narocnost prikladu. Casto jsou svepomoci neresitelne (pan docen obcas napovi) a rozhodne to neni jako lingebra, kde se veci delali na cvikach. U teorie jsem mel pocit, ze po me pan docent chce veci, ktere nikdy nerikal. Zpetne jsem je sice opravdu dohledal ve skriptu, ale jako mnou nacmaranou poznamku nekde hodne stranou - tedy presne ty veci, ktere pan docent rekne tak jako mezi reci, protoze asi predpoklada, ze se vsichni se znalosti "tech trivialit" uz rodi...
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Extrémní náročnost příkladů pro postup k teoretické části zkoušky.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Typická zkouška u pana docenta - písemka s poznámkami, pak ústní. Úroveň písemné docela kolísá (pan docent to asi nedělá úmyslně), občas jsou příklady opravdu zvláštní a nenapsatelné - např vysvětlit v podstatě celou poslední kapitolu skript, která se na přednášce udělala neúplně, rychle a ještě jsme všichni měli pocit, že takovou "fyziku" by přece nikdy nechtěl. Shodli jsme se, že je na jednu stranu dobře, že je zkouška náročná a odráží tak náročnost studia. Ale na druhou stranu by bylo pro tak náročnou zkoušku potřeba, aby pan docent začat přednášet tak, aby studenti neměli pocit, že ho vlastně těší, že ho nikdo nechápe a nezvládá sledovat. Trocha snahy vysvětlit látku by rozhodně neuškodila, naopak by prospěla...
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Humor, lidsky a pratelsky pristup ke studentum
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • občasné vtipy pro odpočinek mozkových závitů studentů a jejich následné lepší vnímání.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
    • Viz GMF - mluvi prilis rychle, preskakuje mavnutim ruky netrivialni a dulezite kroky, predpoklada, ze studenti jsou chytrejsi, nez jsou
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • lepší výběr vtipů, aby se i studenti chytali a zasmáli. Jinak zpomalení výkladu, aby si student stihl zapsat důležité poznámky a komentáře, které přednášející zmíní, ale nezapíše, nebo je zapisovat s ostatním výkladem či dopsat do skript.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
    • Ne všechny důležité věci skončí na tabuli. Plno (důležitých) věcí pan docent pronese a při tom zároveň píše na tabuli něco jiného, popř je řekne jednou rychle. Začít více vysvětlovat - teď má student pocit, že pan docent vlastně ani nechce, abychom látku pochopili.
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Zapocet je za dochazku a pocitani u tabule. Pocitani neni uplne jednoduche, ale spolecnymi silami jsme se k cili vzdy dopracovali
      studijní obor: Matematická fyzika;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 100 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: Vlastní zápisky
  • 2 : 16 % [1]: Skripta
  • 3 : 16 % [1]: Wikiskripta
  • 4 : 16 % [1]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 33 % [1]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 0 % [0]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 2.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1 (výborný)
  • 2 : 66 % [2]: 2
  • 3 : 33 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 50 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 50 % [1]: středně obtížný
  • 4 : 50 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký