Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FKO] Funkce komplexní proměnné

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 3 / 11
  • Procento hodnotících: 27 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [5]
1:
60 % [3]
2:
40 % [2]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [2]
1:
50 % [1]
2:
50 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [3]
1:
66 % [2]
2:
33 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
    • Přednášky jsou kvalitní a ze zápisků se výborně připravuje na zkoušku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
    • Je velmi shovívavý ke studentovi u tabule. Náš kruh letos nepředváděl příliš oslnivé výkony a mnohý jiný cvičící by to dal zřetelně najevo, ale pan profesor na nás byl velmi hodný a snažil se nás vždy navést ke správné odpovědi.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Zápisky z přednášek jako vždy kompletně postačí.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Po tolika absolvovaných zkouškách u pana profesora jsem ho začal podezírat z jisté tendenčnosti ve známkování, tedy že nedává známku čistě na základě výkonu v den zkoušky. To ale nemusí být nutně špatně, pan profesor už nás zná natolik, že ví, kteří lidé si, na základě výkonu v průběhu roku, nejlepší známky nezaslouží a kteří naopak ano.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Pokud uvážíme, že pan profesor zkouší FKO i FA2 dohromady na jednom termínu a pro obor MI-MM jsou oba tyto předměty povinné, a tedy z pohledu např. FKO je termínů o jeden méně kvůli skládání FA2, bylo termínů vysloveně málo... Oceňuji mírnost pana profesora v hodnocení studentů, na druhou stranu se mi trochu nelíbí, že někdy zkouší velmi malou část látky. Dostat špatnou známku na základě zkoušení jedné jediné věty a neznalosti jejího důkazu, mi přijde trochu neadekvátní (na druhou stranu pro studenty, kteří se neučí důkazy a všechny věty, je díky tomu snadné projít na E i tak).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
    • Přehledný zápis
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Myslím, že tento pojem lze zavést: na panu profesorovi oceňuji jeho šťovíčkovkost. Více už po tolika absolvovaných předmětů u něj nelze říci, vše již bylo napsáno.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Jeho preciznost a přesnost, ze zápisků se výborně učí. S analýzou druhého ročníku naprosto nesrovnatelné.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Na první přednášce naprosto chybí, stejně jako u všech ostatních profesorových předmětů, jakýkoliv úvod do předmětu, čím se budeme zabírat a co je náš cíl. To se stalo osudovým pro všechny posluchače, pro něž je předmět volitelný, podruhé už nepřišli poté, co se celou první přednášku probírala souvislost.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Mohl by na začátku semestru nastínit strukturu předmětu. Také by občas neškodilo zdůraznit, co je opravdu důležité.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
    • Cvičení jsou u tohoto předmětu určitě potřebná, je dobře, že se zavedla.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 90%-100%
  • 2 : 33 % [1]: 75%-90%
  • 3 : 0 % [0]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 66 % [2]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 33 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [3]

Průměr odpovědi: 1.33

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 66 % [2]: 1 (výborný)
  • 2 : 33 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [2]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [1]: 1
  • 2 : 50 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [2]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký