Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Šťovíček Pavel prof. Ing. DrSc. - [01FA2] Funkcionální analýza 2

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 5 / 18
  • Procento hodnotících: 27 %
Celkové hodnocení [8]
1:
75 % [6]
2:
12 % [1]
3:
12 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.38

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
75 % [3]
2:
25 % [1]
3:
0 % [0]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
Hodnocení v roli přednášející [4]
1:
75 % [3]
2:
0 % [0]
3:
25 % [1]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 1.00
  • Průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.37
  • Medián: 1.50
  • Průměr hodnocení: 1.67
  • P :  Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
    • Klasické šťovíčkovské přednášky stylem definice, věta, důkaz. Vše pečlivě zapsané na tabuli.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Přednášky jsou pěkné a zápisky student ocení při přípravě na zkoušku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Dobře volené příklady, u tabule pan profesor nestresuje, vše probíhá v klidu. Jediná věc, která jej dokáže lehce vyvést z míry, je neznalost rozvojů rozvojů funkcí, případně součtu geometrické řady. Což ale chápu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Je shovívavý vůči studentům u tabule.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
    • Pan profesor by mohl být častěji méně distinguovaný a klidně hodit do placu nějaký vtípek (a ukázal, že to umí). Na cvičeních je pak více uvolněná, přívětivější atmosféra.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Trochu mi chybělo uspořádání příkladů do nějakých kapitol (pokud to ovšem vůbec lze).
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
    • Ze zápisků z přednášek se dá perfektně naučit na zkoušku. Nezkouší se (na ústní) nic víc, nic míň.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • Z :  Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
    • Je důležité napsat co nejlépe příklad. Nejedná se o žádné přílišné zákeřnosti. Spíše o vhodnou aplikaci vhodných vět. Příklad, který jsem počítal, spočíval v jednom triku (resp. větě, kterou člověk musel použít), díky kterému byl hotov za 5 minut. A ústní zkouška probíhá klasicky, tj. otázka - většinou věta s důkazem nebo nějaká menší kapitolka - a píše se, dokud na vás nepřijde řada. Profesor si vše projde, vy vyjasníte nepřesnosti, pak následuje smršť drobných otázek a většinou odcházíte, případně dostanete další otázku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Termínů bylo málo, zvlášť při uvážení, že se na každém z termínů zkoušely dva předměty. Jinak byla zkouška rozumná.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
    • Profesor Šťovíček má svůj neměnný styl přednášek, na které si člověk vcelku rychle zvykne. Přednášky jsou logicky strukturované a téměř bez chyb. Občas je také vidět, že profesora Štovíčka tento předmět i baví. Jinak oceňuji rovněž obrovskou erudici a přehled v problematice a občasný úsměv na tváři.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Preciznost a kvalitu zápisu. Ze zápisků se výborně připravuje na zkoušku.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • P :  V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
    • Nebylo by špatné uvádět trochu více příkladů aplikací probírané látky. Občas bylo zmíněno, že se probraný aparát využívá v kvantové fyzice. Bylo by rozhodně přínosné, kdyby bylo takovýchto faktů řečeno více a třeba v rámci cvičení byly některé ukázány. A kdyby vznikla skripta pokrývající látku z FA1 a FA2, mnozí by to ocenili. Zvlášť u poslední kapitoly, která byla odpřednášena velmi, ale opravdu velmi rychlým tempem a nemyslím si, že by do ní kdo dokázal alespoň trochu vidět, natož ji pak sám interpretovat. Škoda.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Na začátku semestru by mohl nastínit strukturu předmětu.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Myslím, že cvičení dobře kopírovala látku přednášek, velmi se mi líbila pasáž o projektorech. Stálo by za zvážení, zda je nutné dokazovat takové množství tvrzení o všelijakých vztazích mezi silnou a slabou konvergencí atp.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
    • Cvičení jsou náročná a určitě potřebná.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
P :  Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 90%-100%
  • 2 : 0 % [0]: 75%-90%
  • 3 : 25 % [1]: 50%-75%
  • 4 : 0 % [0]: méně než 50%
Z :  Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 50 % [3]: Vlastní zápisky
  • 2 : 0 % [0]: Skripta
  • 3 : 0 % [0]: Wikiskripta
  • 4 : 0 % [0]: Jiné zdroje (do komentáře napište jaké)
Z :  Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: nevyjádřeno
  • 2 : 80 % [4]: Ano a byly dobře rozvrstvené
  • 3 : 0 % [0]: Ano, ale byly špatně rozvrstvené
  • 4 : 20 % [1]: ne
P :  Oznámkujte přednášející(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1 (výborný)
  • 2 : 0 % [0]: 2
  • 3 : 25 % [1]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 1.25

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 75 % [3]: 1
  • 2 : 25 % [1]: 2
  • 3 : 0 % [0]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 0 % [0]: středně obtížný
  • 4 : 100 % [4]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký