Anketa ČVUT
FJFI - předměty - letní semestr 2016/17
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská

Strachota Pavel Ing. Ph.D. - [01DIFR] Diferenciální rovnice

Hodnotící studenti
  • Počet hodnotících: 4 / 25
  • Procento hodnotících: 16 %

Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.

Celkové hodnocení [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.23
  • Medián: 1.39
  • Průměr hodnocení: 1.61
Hodnocení v roli cvičící [4]
1:
0 % [0]
2:
50 % [2]
3:
50 % [2]
4:
0 % [0]
5:
0 % [0]

Statistické údaje

  • Medián: 2.50
  • Průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

  • 75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.18
  • Medián: 1.25
  • Průměr hodnocení: 1.55
  • C :  Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
    • Ochota vysvětlit látku, trpělivost.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • snaha udělat cvičení co nejlepší.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
    • Zvýšit počet příkladů počítaných na cvičení na úkor teoretického výkladu.
      studijní obor: Fyzikální elektronika;PV
    • Je trochu roztěkaný, navíc ze začátku byla cvičení trochu zmatená. S postupem času se to ale lepšilo, příští rok by mohl být o něco lepší.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • Nejspíš to bude tím, že pan letos cvičil DIFR prvně a zároveň měl vést i nějakou část přednášky. Ale asi by nebylo potřeba, aby se omlouval, že jeho přednáška není tak dobrá jako pana Beneše.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
  • C :  Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
    • Ach ten Riccati, i když jsem se snažila sebevíc, jeho řešení jsem nikdy neprokoukla. V odvození (mimochodem asi na 4 strany) jsem se vždycky ztratila. Obecně se ale na cvičeních stihly udělat modelové příklady ke všem probíraným typům rovnic. Bohužel mi dost nevyhovovala úplně plná třída,chvílemi tam bylo dost rušno. Navíc s vidinou toho, že se sotva dostane k tabuli, se každý na domácí přípravu vykašlal a u tabule to i u těch nejlehčích příkladů dost vázlo.
      studijní obor: Dozimetrie a aplikace ionizujícího záření;PV
    • Cvičení je pěkné a téma zajímavé. Pokud člověk počítá příklady, nemá problém tento předmět zvládnout.
      studijní obor: Matematické inženýrství;PO
C :  Oznámkujte cvičící(ho) [4]

Průměr odpovědi: 2.50

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: 1
  • 2 : 50 % [2]: 2
  • 3 : 50 % [2]: 3
  • 4 : 0 % [0]: 4
  • 5 : 0 % [0]: 5
C :  Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]

Průměr odpovědi: 0.00

1 :
2 :
3 :
4 :
5 :

Odpovědi

  • 1 : 0 % [0]: velmi obtížný
  • 2 : 0 % [0]: obtížný
  • 3 : 75 % [3]: středně obtížný
  • 4 : 25 % [1]: lehký
  • 5 : 0 % [0]: velmi lehký