Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 11
Procento hodnotících: 45 %
|=========...........|
SUM : Celkové hodnocení [50] 2.46
1 : |====................| 18 % [9]  
2 : |=======.............| 34 % [17]  
3 : |=======.............| 34 % [17]  
4 : |==..................| 12 % [6]  
5 : |....................| 2 % [1]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [1]
  • Zpomalit tempo výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [1]
  • Jeho znalosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [1]
  • o předmět jsem neměl zájem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [1]
  • Neopakovat dokola, že je vše triviální a že to známe ze základní nebo mateřské školy, protože ve většině případů to neznáme a triviální nám to nepřipadá. Vyvolávat studenty jménem. Vy jste, pane kolego, velký borec a matematiku ovládáte bravurně. Nemusíte ale studentům dávat najevo, že si o nich myslíte, že jsou hloupí. Jistě toho neumíme zdaleka tolik co Vy, ale rádi bychom se něco naučili. Možná si to neuvědomujete, ale studenti se Vás bojí. Spíš než povzbudit, tak umíte studenty shodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [5] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] ano i ne
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [5] 2.60
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |============........| 60 % [3] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [5] 2.60
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |====................| 20 % [1] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [5]
1 : |========............| 40 % [2] 0-2
2 : |....................| 0 % [0] 3-6
3 : |....................| 0 % [0] 7-10
4 : |========............| 40 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [5] 2.40
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |====................| 20 % [1] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [5] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |====................| 20 % [1] spíše ano
3 : |============........| 60 % [3] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [5] 2.20
1 : |====................| 20 % [1] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |====................| 20 % [1] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====................| 20 % [1] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |============........| 60 % [3] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [5] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [5] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |========............| 40 % [2] spíše ano
3 : |========............| 40 % [2] neutrální
4 : |====................| 20 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne