01MA1  >  Matematická analýza 1

Počet hodnotících: 28 / 201
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|

Zapsaných na předmět: 201 studentů.
Ukončilo předmět: 134 studentů.
|=============.......| 66 %

Beneš Pavel [ Cvičící ]
Glatz Ondřej [ Cvičící ]
Hanousková Jitka [ Cvičící ]
Chalupecký Vladimír Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Klouda Karel [ ]
Ledinský Martin Mgr. [ ]
Mikyška Jiří Ing. Ph.D. [ ]
Nikolovová Pavla [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Přednášející ]
Pošta Severin Ing. Ph.D. [ Cvičící, Přednášející ]
Potoček Václav [ ]
Pytlíček Jiří prom.mat. [ Cvičící ]
Strachota Pavel Ing. [ Cvičící ]
Vašata Daniel [ ]
Záhorský Tibor Doc. prom.mat.,CSc. [ ]

N : Poznámky k předmětu [20]
  • Nepřišlo mi to těžké. Stačilo počítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pochopitelně významný předmět, užitečná především cvičení. Přednášky několikrát odpadly - hlavně z důvodů zápočtových písemek - a proto byla látka spíše prolétávána než probírána. Výklad se redukoval na definice pojmů, vyslovování vět a řešení modelových příkladů. Opravdový důkaz, pokud si pamatuji, žádný. S trochou snahy nebylo těžké získat zápočet.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mě osobně se nejednalo zas o tolik přínosný předmět (ve srovnání s přednáškami p. prof. Pelantové)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro většinu studentů dobré zopakování znalostí ze střední školy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednáška byla v odpoledních hodinách, což na zvýšení pozornosti moc nepřidalo a když k tomu připočteme hlas uspávače hadů...Těm, co chodili na analýzu plus, navíc přednáška mnoho nového nepřinášela.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tato analýza je hlavně o příkladech. Takže počítat a počítat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zřejmě nejdůležitější předmět v zimním semestru. Jak počtem kreditů, tak důležitostí pro další studium.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Celkem snadný předmět, dobře ohodnocený
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tahle prednaska byla jenom cteni bez dukazu. Pan Posta ani nepsal vety na tabuli, jen predcital, co mel ve sve prezentaci, coz je podle me dosti nevhodny zpusob, jak vykladat matalyzu. Navic mluvi potichu, takze casto jej nebylo vubec slyset.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice užitečné, navazjue se na učivo ze stření školy, jen mi přišly poněkud nevyrovnané jednotlivé verze zápočtových testů. Přesto ale kdo chápal o co se jedná, tak neměl problém získat zápočet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý předmět, základ pro další studium matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když si člověk doma počítá, je to v pohodě.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Předmět rozšiřuje středoškolskou látku diferenciálního počtu, zejména výpočtům limit. Důležitý předmět, obtížnější než LA1.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad nejdůležitější předmět semestru, bez znalostí v něm nabytých se člověk nehne.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zakladny predmet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při testech moc hleděli na čísla a myslím, že ne užtak na myšlenky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nejtezsi predmet v prvnim semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Užitečný předmět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Analyza je nasi milou povinnosti... Nu co nadelame.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na predmetu bylo nejvic nepříjemné zakončení klasifikovaným zápočtem, tento způsob v sobě skrývá poměrně nečekané a težko řešitelné potíže vzniklé formálním a neosobním testem.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

N : Předmět byl pro mne přínosem. [28] 1.89
1 : |=======.............| 35 % [10] rozhodně ano
2 : |========............| 42 % [12] spíše ano
3 : |===.................| 17 % [5] neutrální
4 : |=...................| 3 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Studijní materiály byly kvalitní? [28] 2.11
1 : |====................| 21 % [6] rozhodně ano
2 : |=========...........| 46 % [13] spíše ano
3 : |======..............| 32 % [9] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Předmět byl pro mne obtížný [28]
1 : |===.................| 14 % [4] rozhodně ano
2 : |=...................| 7 % [2] spíše ano
3 : |========............| 42 % [12] ano i ne
4 : |=======.............| 35 % [10] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

N : Měl jsem o předmět zájem? [28]
1 : |====................| 21 % [6] rozhodně ano
2 : |=======.............| 35 % [10] spíše ano
3 : |=======.............| 35 % [10] ano i ne
4 : |=...................| 7 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne