Pošta Severin Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01MA1] Matematická analýza 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 18 / 134
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
SUM : Celkové hodnocení [78] 2.28
1 : |=====...............| 25 % [20]  
2 : |=======.............| 37 % [29]  
3 : |=====...............| 23 % [18]  
4 : |==..................| 11 % [9]  
5 : |....................| 2 % [2]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [10]
  • Ing. Pošta problematice nepochybně rozumí, v přednášení ale patří bohužel do kategorie uspávač hadů. Neškodilo by zkusit trochu zvýraznit projev.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentace ve ztemnělé 103 dokáže spíš uspat než dodat hodnotné informace.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Za ideální nepovažuji promítání doprovodu přednášky. Tento materiál se svou formou blíží skriptu a hodí se na čtení doma. Při přednášce se posluchač ztrácí v záplavě malých písmen a kvantifikátorů. Dr. Pošta by rovněž měl mluvit hlasitěji. Osobně jsem při přednáškách jen stěží udržel pozornost (i přes upřímnou snahu).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášející by měl zlepšit formu přednášek. Na konci už tam chodilo opravdu málo lidí. Málokdo se vydržel v té tmě soustředit 100 minut.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mírněji hodnotit zápočtové písemky, kvůli jedné malé numerické chybě v posledním kroku před výsledkem nezískat ani jeden bod z možných čtyř se mi zdá trochu tvrdé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluvit více nahlas
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluvit víc nahlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hovoriť hlasnejšie a vysvetlovať látku študentom......teda hovoriť do auly...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Monotónnost výkladu. Pan docent často spíše vykládal co napsal na slidy než aby vykládal látku. Což je ovšem v podstatě nanic.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášet víc na hlas, mluvit méně monotóně, takhle bylo těžké udržet pozornost.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [8]
  • Oceňuji, že si dr. Pošta dal práci s tvorbou poměrně obsáhlého doprovodu k přednášce. Vhod mi rovněž přišlo čtyřicet řešených příkladů na použití l"Hospitalova pravidla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitně zpracované studijní materiály.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor, vstřícnost, zápal pro matematiku a vynikající orinetaci v oboru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je dobré že měl přednášky ve formě prezentace, kterou si mohl každý stáhnout a pak už jen stačilo poslouchat a nikdo se nemusel zdržovat nějakým opisováním
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občasné vtipkování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost výkladu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podklady k prednaskam na webu skvele!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dobre pripravené prezentácie
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [6]
  • Stačilo se učit ze slidů, které pan doktor uveřejnil na webu, cvičení byla pro úspěšné zvládnutí zápočtových písemek přínosnější.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když přednášející čte svou prezentaci, která je dostupná, z výkladu si neni pomalu možné si něco rozumného zapsat, je zbytečné tam sedět..
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Přednášky z MA1 jsem někdy v půlce semestru vzdal. Byly pro mně moc uspávací.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvicici latku z velke casti opakoval. Zpetne si vycitam, ze jsem se hned po dosazeni potrebneho poctu bodu prestal na dalsi latku ucit. Nejen, ze E neni krasne, ale bude mi to v budoucnu chybet...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • 90%
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odhadem tři čtvrtiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení, návrhy na zlepšení, atd. [2]
  • Měli jsme na cvičení pana Hoftu, není v nabídce, řekla bych, že jako cvcičící neměl chybu, kéž by takových bylo víc
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Meli, jsme pana Stareho = bozska dobrota a trpelivost, humor, vstricnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [17] 2.35
1 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [10] spíše ano
3 : |======..............| 29 % [5] ano i ne
4 : |=...................| 5 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [16]
1 : |=======.............| 37 % [6] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [16] 2.75
1 : |==..................| 12 % [2] rozhodně ano
2 : |======..............| 31 % [5] spíše ano
3 : |======..............| 31 % [5] neutrální
4 : |====................| 18 % [3] spíše ne
5 : |=...................| 6 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [17] 3.18
1 : |....................| 0 % [0] rozhodně ano
2 : |=====...............| 23 % [4] spíše ano
3 : |========............| 41 % [7] neutrální
4 : |======..............| 29 % [5] spíše ne
5 : |=...................| 5 % [1] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [17] 1.71
1 : |=======.............| 35 % [6] rozhodně ano
2 : |============........| 58 % [10] spíše ano
3 : |=...................| 5 % [1] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [22]
1 : |....................| 0 % [0] 0-2
2 : |===.................| 13 % [3] 3-6
3 : |=====...............| 27 % [6] 7-10
4 : |====................| 22 % [5] 11-14
5 : |==..................| 9 % [2] Slovní odpověď

C : Cvičení bylo pro mne přínosem. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Věnoval(a) se studentům během cvičení [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičení dostatečně pokrývalo přednášku. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící byl(a) ochoten/ochotna poskytnout konzultaci. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] Ano a byly užitečné
2 : |....................| 0 % [0] Ano, ale nebyly moc efektivní
3 : |====================| 100 % [2] Ano, ale nevyužil jsem je
4 : |....................| 0 % [0] Nevím, nezajímal jsem se
5 : |....................| 0 % [0] Nejspíše ne, ale nepotřeboval jsem je
6 : |....................| 0 % [0] Ne, ale přivítal bych je

C : Nároky k získání zápočtu byly přiměřené. [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

C : Cvičící uměl(a) učit [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] rozhodně ano
2 : |....................| 0 % [0] spíše ano
3 : |....................| 0 % [0] neutrální
4 : |....................| 0 % [0] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne