Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 8 / 0
Procento hodnotících: 0 %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [32] 2.44
1 : |==..................| 12 % [4]  
2 : |==========..........| 50 % [16]  
3 : |====................| 18 % [6]  
4 : |====................| 18 % [6]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [5]
  • Ocenil bych zajímavější výklad, trošku vylepšit styl mluvení
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Mluvit vice nahlas. Ozivit prednasku napr psanim dulezitych veci na tabuli. Latka je podavana docela rychle, s cimz nejde nic delat, ale tim, ze prednasejici vlastne jen komentuje sildy,jsem mel pocit, ze se porad nic nedeje...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zaujat studentov
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášet hlasitěji, upravit prezentaci někdz je nepřehledně mnoho informací na jednom slidu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je opravdu velmi málo času na psaní písemky, těžko se dalo stihnout napsat všechny příklady, natož pak ověřit předpoklady použitých vět (Darbouxova věta, l"Hospitalovo pravidlo) nebylo by špatné věnovat alespoň 60 minut. Jednotlivá oddělení písemek byly různě obtížné, v některých byly mnohem těžší příklady, než které jsme probíraly na cvičeních, obtižné i ve srovnání se skripty Áčkové matematiky (viz např. limita pro x blížící se k pi/4 z (tg(x))^tg(2x) - použití "finty" s exponencielama, použití 2 součtových vzorců, použítí věty o mocnině v logaritmu, použití věty o limitě Eulerova čísla...)
    Studijní průměr: neuveden

P : Napište, co na přednášejícím oceňujete [5]
  • Prednaska byla docela dobrym zopakovanim znalosti ze stredni skoly.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobre spracovane materialy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalosti.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • srozumitelný výklad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkné obrázky ve skriptech, elektronicky dostupná skripta.
    Studijní průměr: neuveden

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [3]
  • Nedala se udržet pozornost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • S materiály, které dává Pošta na internet, je trochu zbytečné chodit si to poslechnout.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • netrebalo tam chodit, vsetko sa dalo precitat v materialoch k prednaske, alebo sa dozvediet na prednaskach z pluska
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Přednášející byl(a) vstřícný(a) [8] 2.63
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] ano i ne
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Napište, v čem by se podle vás mohl(a) přednášející zlepšit. [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Slovní odpověď

P : Na přednášce bylo možno v dostatečné míře pořídit zápisky nutné k přípravě na zkoušku. [8] 2.63
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |=======.............| 37 % [3] spíše ano
3 : |=====...............| 25 % [2] neutrální
4 : |=====...............| 25 % [2] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející vykládal(a) látku dobře a srozumitelně [8] 2.25
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Přednášející uvedl(a) pro Vás hodnotnou a snadno dostupnou literaturu. [8] 2.25
1 : |==..................| 12 % [1] rozhodně ano
2 : |============........| 62 % [5] spíše ano
3 : |==..................| 12 % [1] neutrální
4 : |==..................| 12 % [1] spíše ne
5 : |....................| 0 % [0] rozhodně ne

P : Počet navštívených přednášek (pokud jste navštívil(a) méně než polovinu přednášek, uveďte prosím důvod) [11]
1 : |==..................| 9 % [1] 0-2
2 : |=====...............| 27 % [3] 3-6
3 : |====................| 18 % [2] 7-10
4 : |====................| 18 % [2] 11-14
5 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď