Krbálek Milan Mgr. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 15 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [19] 1.21
1 : |=================...| 84 % [16]  
2 : |==..................| 10 % [2]  
3 : |=...................| 5 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Rozhodně se vyplatí na ně chodit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky je velmi dobré navštěvovat, né že by to uplně stačilo, ale velkou část látky jsem pochopil při přednášce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • kvalitní přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • 100 procent minulý rok, tento rok jsem z časových důvodů nechodil. Poslouchat pana Krbálka a pozorovat, jak se vám látka v hlavě sama poskládá a pochopí je úžasné. To samé platí o MAB3 a 4 samozřejmě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vadilo mi, že u zkoušky se vyžadovala celá řada vět a definic, které jsme si na přednáškách neuvedly v úplném znění (někdy jsme je neuvedli vůbec). Přednášky jsou také možná až příliš jednoduché. Dokazujeme každé triviální tvrzení, což je někdy ztráta času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • umí dobře vysvětlovat a smysl pro humor :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kantorske schopnosti...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • detailni reseni prikladu stylem kucharky a spojeni s teorii
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • o ničem nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jeste vice kumulovat priklady s teorii, tj. projit priklad jak z teoreticke stranky, nasledne z prakticke.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
  • skripta, poznámky na netu, vlastní zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, poznámky ze cvičení a z přednášek, staré písemky z webu doktora Krbálka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, moje zápisky, kamarádky zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky, různá skripta (Krbálek nebo Burdík), zápisky ze stránek Milana Krbálka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
  • v pohodě, žádný velký stres od zkoušejících (pokud tomu teda rozumíte)...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla docela náročná, hlavně teoretická část, ale zkoušející byli objektivní a celkový průběh zkoušky byl pohodový.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když se to člověk naučí, tak to těžké není.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • člověk se to prostě musí naučit, myslím, že to nebylo tolik stresující jako analýzy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Říká se, že se v tom u zkoušky Klika zbytečně vrtá, ale v mém případě to tak nebylo (i když spousta spolužáků má opačné zkušenosti). A Krbálek byl standartně v pohodě
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška není příliš náročná. Líbí se mi rozdělení, kdy na známky A,B je samostatný seznam vět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [9]
  • vtip, nadhled, zaujetí, schopnost zaujmout
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborné pedagogické schopnosti, kontakt se studenty během přednášek, vstřícnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost, vstřícnost, systém ve výuce a ve zkoušení (ten jsem snad jinde nepotkal)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vstřícnost, schopnost dobře vysvětlit, umí přednášet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Umí vysvětlit věci jednoznačně, korektně, srozumitelně a zároveň elegantně. Chodí na přednášky včas. Čitelně píše na tabuli. Přesně ví, kde by mohl student tápat a hned na to upozorní a vysvětlí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vše vysvětlí tak, aby to každý pochopil. Jeho výklad je srozumitelný a dobře strukturovaný.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Celkově výborný přednášející
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • výborně vysvětlená látka, kvalitní materiály, ochota změnit termín písemky dle názoru studentů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • vyborne podani tematu temer "lidskym zpusobem"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nosit studentům na přednášky drobné občerstvení, aby byl zážitek doveden do dokonalosti
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • o ničem nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by neškodilo zlepšit zápis na tabuli. Napsat tam více vět a definic (v úplném znění).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přestože jsou skripta skvělá a dostupná v pdf na netu, uvítal bych druhou verzi s korekcí na náplň cvičení apod. V první verzi se vždy nějaké nejasnosti najdou.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dodržovat počet přednášek = počet týdnů. Páteční doplňkové přednášky od 7:30 byly vražedné. Ocenil bych více zkouškových termínů ve zkouškovém období. Např. kdo získal zápočet až po opravné písemce, měl jen dva pokusy v rámci zkouškového.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • jeste vice barev :)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • super cvika :-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • obsahove dostatecne na probiranou latku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
1 : |============........| 61 % [8] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |=================...| 83 % [10] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [13]
1 : |===========.........| 53 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.29
1 : |==..................| 12 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |==..................| 12 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 1.17
1 : |=================...| 83 % [10] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [20]
1 : |===========.........| 55 % [11] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
1 : |============........| 58 % [10] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |====================| 100 % [5] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |================....| 80 % [4] Odpovídající
4 : |====................| 20 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď