02VOAF  >  Vlnění, optika a atomová fyzika

Počet hodnotících: 32 / 134
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|

Zapsaných na předmět: 134 studentů.
Ukončilo předmět: 77 studentů.
|===========.........| 57 %

Lavička Hynek Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Potoček Václav Ing. [ Cvičící ]
Štěpán Vojtěch Ing. [ Cvičící ]
Tolar Jiří Prof.Ing. DrSc. [ Přednášející, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [19]
  • Předmět má velmi zajímavý obsah, ke konci je však látka až moc nahuštěná. (optika, atomová fyzika).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Predmet byl urcite zajimavy, ovsem vyklad prednasejiciho me moc nezaujmul a postupem casu jsem prestal na prednasky chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ta jednodušší z fyzik. Kvalitně odpřednášený předmět s kvalitními skripty.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přes některé výhrady především ke cvičením asi první fyzikální předmět, který mi připadal ucelený a na jehož konci mám představu, co jsem se naučil. Vypadat aspoň takto fyzika od začátku, třeba by mě i zlákala.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Důležitý předmět, přednášky byly dobré a demonstrace na matfyzu nejhezčí z celého základního kurzu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Žádné poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Další část kurzu fyziky na FJFI. Dle mého je předmět poměrně zvládnutelný, obtížností úměrny cca ELME a MECHu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nejméně zajímavý ze série fyzikálních předmětů. Cvičení velmi dobře korespondují s přednáškou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět jako celek mě osobně přílis nezaujal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta ve formátu pdf si člověk sice musí sám vytisknout (z počítače se mi špatně učí), ale jsou dostupná všem a po ruce kdekoliv.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Díky ing. Štěpánovi jsem VOAF doslova protrpěl.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitně přednášený předmět, super skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • předmět je koncipován docela nepřehledně, je smícháno několik oblastí fyziky dohromady bez větší souvislosti
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět se mi docela líbil, i když fyzice moc nakloněný nejsem.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vcelku i zajímavá látka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Poslední fyzika s dotací 4+2. Na těch pár přednáškách, kde jsem byla, mi přišlo, že samotnému přednášejícímu tato dotace přišla příliš bohatá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Predmet je velmi rozsahly
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Užitečné, široce použitelné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení bylo úplně o ničem. Dr. Lavička nechával doma jednotlivcum vypracovávat příklady počítané na cvičeních a následně prezentovat. Při prezentacích nás nenechával dokončit příklad naším postupem. Nakonec z toho vždy vznikla směs dvou úplně odlišných řešení, ze kterých nikdo nic neměl. Z toho, co jsem zjistit z předcházejíchích hodnocení jsem zjistl, že cvičení s Dr. Lavičkou probíhají podobně už několik let. Nebylo by na čase s tím už něco udělat?
    Studijní průměr: neuveden

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [51]
1 : |============........| 62 % [32] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [32] 2.53
1 : |===.................| 15 % [5] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 34 % [11] 2
3 : |=======.............| 34 % [11] 3
4 : |==..................| 12 % [4] 4
5 : |=...................| 3 % [1] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [32]
1 : |=...................| 3 % [1] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 65 % [21] ano
3 : |=...................| 6 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=====...............| 25 % [8] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká