Lavička Hynek Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 12 / 50
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Občasné poznámky o praktických aplikacích a při přesném dotazu schopnost ledacos vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že se někdy snažil vysvětlit co jsme to spočítali, občas přidal nějakou perličku z oblasti jeho zájmu (stealth technologie). Nároky na zápočet byly přiměřené.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na každý zápočtový test byl i opravný termín, takže nebyl celkem problém zápočet získat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příklady z praxe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Informace navíc k tématu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vhodně doplňuje probíranou látku vyprávěním o praktickém využití
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Rozumí tomu, umí i vysvětlit a studentům ten zápočet chce dát, nedělá zbytečná problémy...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Tím, že nám zadával příklady na doma, na nás nemohl na hodinách být tak arogantní, protože jsme věděli, o čem mluvíme. Dále se mi líbila možnost opravy zápočtových testů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Klast vetsi duraz na vysvetleni pouzivane teorie z prednasek. Cesta od teorie k prikladum je obcas docela narocna a je skoda ztracet cas na cviceni z duvodu nechavani studenta vykoupat se v tom u tabule.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení rozhodně nebyla až tak špatná, ale připadala mi taková ospalá. Asi by bylo dobré do dění u tabule častěji zasahovat, aby to trochu ožilo a aspoň pár příkladů ze cvičení bylo opravdu vzorových s precizně zdůvodněnými kroky. U spousty příkladů je výpočet naprosto nezajímavý a než hodinu čarovat se siny a cosiny by bylo lepší bavit se o teorii za příkladem a až na nějaký ten vzorový nechat delší výpočty nedůvěřivým na doma. Celkově by bylo dobré důsledně vybírat příklady vyžadující nějakou teorii a potom se na ni opravdu vyptávat. Pro posluchače to bude přínosnější a člověka to donutí připravovat se dřív než ve škole před cvičením. Příklady typu vynásobím to c a dostanu číslo, které mi má vyjít nebo výpočet povrchu koule (osvětlení a spol) v kapitole 5 jsou k ničemu. Už si úplně nepamatuji, jestli to bylo mou vinou (nějaká absence) nebo skladbou cvičení, ale vlnovody mě nějak minuly a chvíli mi trvalo, než jsem si rozmyslel, jak na ně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pokaždé se snažit vysvětlit nejasnosti, které při počítání vyvstanou.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by některé příklady mohl vyložit srozumitelněji, abysme je pochopili napoprvé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na počátku semestru byl cvičící poměrně arogantní a nepříjemný vůči studentům, postupně však následovalo zlepšení:) K přístupu na konci semestru už nemám výtek:-)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přestat být tak arogantní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nedívat se na studenty bez mrkání očí- strašně to znervózňuje
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení bylo úplně o ničem. Dr. Lavička nechával doma jednotlivcum vypracovávat příklady počítané na cvičeních a následně prezentovat. Při prezentacích nás nenechával dokončit příklad naším postupem. Nakonec z toho vždy vznikla směs dvou úplně odlišných řešení, ze kterých nikdo nic neměl. Z toho, co jsem zjistit z předcházejíchích hodnocení jsem zjistl, že cvičení s Dr. Lavičkou probíhají podobně už několik let. Nebylo by na čase s tím už něco udělat?
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Az prilis casto jsem mel pocit ze pan Lavicka si jde cviceni spis odbyt, nez aby mel zajem na tom, aby cviceni k necemu bylo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ačkové kroužky se zabývají fourierovými řadami na cvičeních maa3 3 týdny po voafu. Nějakou výraznou návaznost tato kapitola, pokud vím, nemá, takže by asi bylo vhodné počkat a využít čas lépe. Pokud by náhodou tou dobou vzhledem k tempu přednášky nebylo co cvičit, dostáváme se k mé druhé výhradě. K mnoha příkladům kapitol 5, 6, 7, 8 bohatě stačí SŠ znalosti nebo selský rozum, těmi by šel čas vyplnit. Napočítat pár takových na ukázku není na škodu, ale nevidím přínos počítat je ve větším množství (je i docela obtížné udržet při takových cvičeních pozornost). Lépe by bylo využít čas pro rychlá shrnutí teorie z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení dostatečně připravuje na zkouškové příklady.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [12]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |============........| 58 % [7] 2
3 : |=====...............| 25 % [3] 3
4 : |==..................| 8 % [1] 4
5 : |==..................| 8 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [12]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |==..................| 8 % [1] Příliš nízké
3 : |=================...| 83 % [10] Odpovídající
4 : |==..................| 8 % [1] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď