Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01NM] Numerická matematika

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 26
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
SUM : Celkové hodnocení [13] 1.38
1 : |==============......| 69 % [9]  
2 : |=====...............| 23 % [3]  
3 : |=...................| 7 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Až na pár úvodních, kde se dokazovaly některé matematické věty, šlo víceméně o doslovný přednes toho, co najdete na wikiskriptech.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nechápu, proč jsou zásadně brzo ráno.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Cvičení mají řád, pan docent studenty vede, aby bez zmatku dospěli k řešení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Matematický aparát začátkem semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Teoretické příklady na cvičeních
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zopakuje látku a připomene pojmy, které je nutno použít. Tím dá návod a trochu času na rozmyšlenou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborný cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Přesunout cvika na počítače.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z praktických příkladů si student moc neodnese, i když byly dobře připraveny
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • skripta pana docenta, wikiskripta, poznámky z přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskriptum, poznámky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta NM, pro doplnění vlastní poznámky + wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • (wiki)skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poznámky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta - Numerická matematika - Humhal Wiki Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlastní zápisky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
  • Je rozumné, že součástí zkoušky není písemka. Pan docent vyžaduje přesně to, co odpřednášel. Nic víc. Nic míň.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla náročná, zejména požadavky na to aby vše bylo naprosto exaktně. Za jakýkoli chybějící detail dochází ke snižování známky. Také neodpovídají obtížnosti otázek ke zkoušce, některé jsou výrazně lehčí než jiné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška dobře zorganizovaná, odpovídá předmětu, je naprosto jasné, jaké jsou požadavky. Skutečně oceňuji trpělivost pana docenta. Musel jsem ho zoufale nebavit a zdržovat, přesto se mě nesnažil nijak násilně vyexpedovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyhovuje mi zadání otázky jako celku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška je velmi uvolněná (žádná stresovka jako u pana asistenta Pytlíčka z LAA). Po zadání tématu je dostatek času na přípravu. Narozdíl od fyzik zde není žádný prostor pro podvodníky. Akorát mi trošku uniklo jak se hodnotí výkon studenta, já osobně bych se vyhodil, ovšem pan docent měl vcelku jiný názor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi dobře organizovaná
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla (bohužel) jen o tom se nadrtit slovo od slova skripta...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Látce rozumí a je vidět, že je to jeho pole působnosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprostou jistotu ve výkladu, systematičnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Systematičnost, přehlednost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Uspořádanost přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Poskytnout větší nadhled. Aby student nesledoval pohádku o tom, jak se v důkazu volí toto takhle, ale aby chápal, proč je to potřeba takhle udělat a důkaz se "naučil" místo toho, aby si jej jen "zapamatoval".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Méně suché přednášky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rychlé shrnutí, co jsme to vlastně dělali na konci každého většího bloku (pokud možno bez indexů a písmenek) by nemuselo být na škodu. Přes veškerou systematičnost se člověk může po ránu ve všech těch indexech trochu ztratit a úloha zjistit, na co se vlastně mám ptát je pak prakticky ekvivalentní nalezení odpovědi (byť jde málokdy o něco závažnějšího).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Hodně času se věnovalo různým důkazům z maticového počtu a jako taková numerika se moc necvičila, i když chápu, že vzhledem k formě cvičení (tabule a křída) to asi ani jinak nejde.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Domnívám se, že počítání příkladu v hodinách na kalkulačce nemá moc smysl, studenti by si spíše měli procvičit algoritmy na počítači.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by dobré do cvičení zapojit více výpočetní techniky než kalkulačku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [3] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
1 : |=========...........| 46 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [13]
1 : |=========...........| 46 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.83
1 : |=======.............| 33 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [3] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Nevyjádřeno
2 : |===.................| 14 % [1] Příliš nízké
3 : |==============......| 71 % [5] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |========............| 40 % [2] Slovní odpověď