Humhal Emil Doc.RNDr. CSc. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 47 / 171
Procento hodnotících: 27 %
|=====...............|
SUM : Celkové hodnocení [47] 2.81
1 : |=...................| 4 % [2]  
2 : |=======.............| 34 % [16]  
3 : |========............| 40 % [19]  
4 : |====................| 19 % [9]  
5 : |....................| 2 % [1]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [13]
  • Přednášky představuje jenom opisování skript na tabuli
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Bylo by vhodné sjednocené značení s LAP.
    Studijní průměr: neuveden
  • Doc. Humhal si dokázal sjednat klid a bylo tedy všemu rozumět. Jinak jsem odpověděl již v bodě 3.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jsou přínosné, přesto že jde jen o přepis skript na tabuli. Dá se na nich látka pochopit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy nudné, prakticky spočívají v opisování mnoha tabulí
    Studijní průměr: neuveden
  • pan docent přednáší pouze to, co je ve skriptech
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly přehledné, dobře strukturované.
    Studijní průměr: neuveden
  • Řekl bych, že to nebyl moc efektivně strávený čas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spousta studentů říká, že přednášky jsou zbytečné, že jsou vedeny poněkud uspávajícím způsobem. I když jsou tyto názory v některých ohledech pravdivé, tak jsem přesto navštívil všechny přednášky, protože jsem se alespoň dozvěděl o právě probírané látce a nemusel jsem ji dohánět na cvičeních, nebo ještě hůř, na konci semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Uspávací, bolí ruka ze psaní, není moc času přemýšlet a člověk v první chvíli neví, co si má pod abstraktními pojmy představit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Víceméně se jen opisují skripta, ale mně osobně přišlo lepší to prvně slyšet, než se to učit úplně z fleku
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyborne!
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy je dobré, když si člověk může říct : "to už jsem někde slyšel".
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Dobre se chova k cizincum, rozumi ze u tabule ne vzdycky zvladaji neco rict ale presto mohou to napsat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jasné a srozumitelné vyložení látky, zejména na cvičeních
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobré podání a vysvětlení podstaty problému. Studenti jsou nuceni přemýšlet. Průbežné ověřování znalostí během semestru.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • ---
    Studijní průměr: neuveden
  • Za cvičení by se dalo stihnout více příkladů, často se nad jednoduchým příkladem stráví příliš mnoho času.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [17]
  • exaktnosť a prehľad
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • drží se skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Dokonala znalost prednasanej latky
    Studijní průměr: neuveden
  • Exaktnost
    Studijní průměr: neuveden
  • Jasný a srozumitelný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jsem cizinka a moc se mi libilo ze profesor Humhal ma dobrou vyslovnost a mluvi pomalu, vzdycky mu romumela.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejvíce bych ocenil poslední přednášku, kterou pojal jako hromadné cvičení. Dokázala mi ozřejmit a pochopit mnohé, co jsem na samotném cvičení ne zcela pobral. Dále oceňuji, že mluvil pomalu a srozumitelně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pečlivost a důkladnost, ochotu vysvětlit látku
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáší přesně podle svých skript. Přednáška se dá podle nich dobře sledovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Při výuce upozorňoval na časté chyby studentů u zkoušky v dané věci
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelné podání. Vstřícnost v jednání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Strukturovanost přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • systematičnost
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi dobře synchronizuje přednášku se skripty, na konci semestru vyhradil asi 3 hodiny na předvedení příkladů, to mi dost pomohlo
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechna látka z přednášek je ke stažení na webu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy když nadiktuje větu, rozebere ji se studenty, aby věděli, o co přesně se jedná. Má ve svých přednáškách pořádek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze zápisků z přednášky se dalo dobře naučit - například všechny algebraické úpravy v důkazech podrobně rozepisoval.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [20]
  • Záživnější výklad
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ukázať aplikáciu prebranej látky na konkrétnych príkladoch ( ako napr.na LAB v letnom semestri )
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poněkud ubíjející doslovné čtení skript
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Docent Humhal by mohl některé věci více vysvětlovat, tzn. co nám věta vlastně říká.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hlavne uvadzat viac konkretnych prikladov pre lahsie pochopenie latky
    Studijní průměr: neuveden
  • Komunikace se studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • Nečíst přednášku ze skript a podávat látku více lidověji, aby do ni bylo snažší proniknout. Student se může naučit všechny ty formalismy ze skript doma.
    Studijní průměr: neuveden
  • Neuškodil by občas nějaký ukázkový příklad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas jsou přednášky nudné, látka je probírána příliš pomalu. Problematické je jiné značení (např. vektorů) a jiné osnovy předmětu, než má předmět LAP
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky su celkom dobre, ale bolo by lepsie keby neboli tak monotonne
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro prváka vstoupivšího na fakultu by bylo vhodné zavést názornost a kontakt s publikem, laicky vysvětlit. Převyprávění skript nepřináší pro posluchače přidanou hodnotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášejíc by neměl na přednáškách přepisovat doslovně na tabuli skripta. Přednášející mluvil potichu a nebylo ho slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • přednáška je monotónní, podávána dost nezáživně, bez nějakých příkladů pro lepší představení si daného problému, víceméně nemožné se na něco zeptat aniž by byl člověk za hlupáka
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška sestávala z doslovného opisu skript na tabuli, avšak doplněna o dovysvětlení některých kroků v důkazech nebo poznámky k některým větám. Myslím, že těchto poznámek by mohlo být více na úkor diktování všeho, co je ve volně dostupných skriptech. Takto ušetřený čas by se mohl využít na spočítání několika typických příkladů, aby studenti nechodili na cvičení se znalostí definic a vět, jejichž praktický význam si nedokážou představit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky by se nemusely omezovat pouze na přepisování skript na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky mohly být více zajímavé, ne jen předčítání skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • V hodně věcech, přednášky jsou velmi nezáživné. Je jasné, že v matematice se musí postupovat systematicky věta-důkaz, ale i to se dá vykládat jinak, než doslova podle skript. Přednášky pana asistenta Pytlíčka z LAP byly mnohem lepší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více obohatit přednášky o příklady. Například po dokázání nějaké věty vypočítat příklad ve kterém by se platnost nové věty využila.
    Studijní průměr: neuveden
  • více poznámek a vysvětlení, aby to nebylo jenom přepisování skript
    Studijní průměr: neuveden
  • Vsechno je super! Nic bych nemenila.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Připadalo mi že se na cvičeních probíraly pouze určité tipy příkladů
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vsechno je v poradku.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [35]
1 : |============........| 62 % [22] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [46]
1 : |=========...........| 47 % [22] 90%-100%
2 : |===.................| 17 % [8] 75%-90%
3 : |=====...............| 23 % [11] 50%-75%
4 : |==..................| 10 % [5] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [47] 2.81
1 : |=...................| 4 % [2] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 34 % [16] 2
3 : |========............| 40 % [19] 3
4 : |====................| 19 % [9] 4
5 : |....................| 2 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [39]
1 : |===========.........| 56 % [22] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [43]
1 : |===========.........| 53 % [23] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď