Pytlíček Jiří prom.mat. :: [01LA1] Lineární algebra 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Dokázal naučit a výborně připravit ke zkoušce. Vše musí být dokonale korektní.
    Studijní průměr: neuveden
  • male písemky rychlost, udržování tempa striktní přesnost vyžadovaná od studentů autorita, na druhou stranu otevřenost v konzultacích a snaha pomoci
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Neměl by tolik stresovat nové studenty, zpočátku byl příliš přísný. Používal metodu: tady máte příklad, vymyslete si postup a spočítejte ho. To je u předmětu, s nímž studenti nemají žádné zkušenosti, dost obtížné.
    Studijní průměr: neuveden
  • vše v pořádku
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Dobře procvičí látku z přednášek a usnadní její pochopení, naučí studenty pracovat s algebrou
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2]
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [2] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď