Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Skvělý cvičící, velmi vstřícný, po cvičeních zůstával ve třídě a pomáhal nám s domácími úkoly, když jsme potřebovali. Velmi srozumitelně vysvětlil probíranou látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Perfektní učitel, není co dodat. Kdo ho má, může slavit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, ochotu ke konzultacím, opakoval s námi důležité věci z teorie, dovedl dobře vysvětlit. Oceňuji také to, že se nedržel úplně striktně osnov a skript, měl nadhled ("...když něco v tom exponentu potřebujete, tak si to tam prostě napište a pak uvidíte, co dál..."), dával dobré příklady (ale to se týká spíš cvik z algebry). Dobré bylo, že příklady, které jsme počítali, na sebe dobře navazovaly a vzájemně souvisely - například několik derivací jsme v rámci počítání limit spočítali ještě předtím, než jsme ten pojem měli "oficiálně" umět.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost výkladu a ranní testíky taky neměly chybu
    Studijní průměr: neuveden
  • že nám dovysvetľoval čo nebolo úplne jasné po prednáške
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidský přístup, vstřícnost a ochota... a i ty malé průběžné písemky, co člověka donutí se připravovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Mykiska dava teorii velmi podrobno a rozumitelne. Rozumitelne odpovida na otazky. Je urovnany a soucasne ma smysl pro humor. Rozumela jsem kazdemu jeho slovu.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Možná mohl být trochu náročnější, aby nás donutil připravovat se, a někdy byl kvůli jeho vstřícnosti ve třídě až příliš velký hluk v zadních lavicích.
    Studijní průměr: neuveden
  • naprosto v ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas se nechal až moc rušit a někdy jsme se na něčem zasekli na dost dlouho, takže jsme pak některé věci nespočítali. Například jsme neudělali žádný příklad na okolí (nebo něco takového, už přesně nevím) v komplexním oboru a pak se jeden objevil v jedné z písemek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mozne nekdo vi, ale ja ne.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • rozhodně přínosné
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičení byla super
    Studijní průměr: neuveden
  • Asi nejlepší cvičící.
    Studijní průměr: neuveden
  • Chtela bych, aby na cvciceni nas ucili te forme zapisu, kterou pak potreboval prednasici na pisemkach.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |====================| 100 % [7] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď