Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01PRSTB] Pravděpodobnost a statistika B
[01TIN] Teorie informace
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / N/A !! Pozor !!
Pro určení podílu hodnotících nejsou data.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • vysoká odbornost, snaha studentům předat co nejvíce znalostí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Každý použitý postup je náležitě vysvětlen a přesto se a cvičení probere velké množství příkladů. Pravda je, že vysvětlení je často velmi rychlé a mně osobně vše většinou došlo až tak druhý den.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ústretový k študentom, ochotný všetko dôkladne vysvetliť
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • jasnější a správnější odpovědi na otázky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==========..........| 50 % [3] Odpovídající
4 : |=======.............| 33 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď