Hobza Tomáš Ing. Ph.D. :: [01TIN] Teorie informace

Další předměty
[01KAP] Kombinatorika a pravděpodobnost
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01PRST] Pravděpodobnost a statistika
[01PRSTB] Pravděpodobnost a statistika B
[01TIN] Teorie informace
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 8 / 20
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
SUM : Celkové hodnocení [10] 1.50
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |======..............| 30 % [3]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Velmi dobře vedené přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, lepší je ale dělat si vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vajda - Teorie informace
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Z vlastních zápisků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hlavně vlastní zápisky, korekce pomocí skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta doc. Vajdy, zápisky z přednášek od kamaráda, vypočítané příklady ze skript od kamaráda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • některé otázky jsou pochybně formulovány
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška je jednoduchá, stačí propočítat si příklady ze skript
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeden nebo dva termíny navíc by nebyly špatné. Přecijenom v zimě bylo těch zkoušek docela dost a hodně termínů se překrývalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemám námitek, bylo předem oznámeno jak bude zkouška probíhat a to se také splnilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška (když už tento předmět učit) mi přijde výborná, vím, že vyučující chce její systém pro příští rok změnit, ale já bych byl všema deseti pro zachování tohoto - ano, je možná poměrně lehká, oproti ostatním, ale učit se tyto důkazy by mi opravdu přišlo plýtváním času studentů!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Dobrá struktura přednášky, srozumitelný a poutavý výklad, pohodový přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelný výklad rozumným tempem, dostatek příkladů, přehledný zápis na tabuli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Je škoda, že nepíše čitelněji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.67
1 : |===========.........| 57 % [4] nevyjádřeno
2 : |======..............| 28 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |===.................| 14 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.43
1 : |===========.........| 57 % [4] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď