Lavička Hynek Ing. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 14
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
SUM : Celkové hodnocení [0] 0.00
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Stihli jsme projít většinu příkladů, někdy je i zobecňoval, aby to studenti pochopili v širších souvislostech
    Studijní průměr: neuveden
  • stihl vše pořadně probrat
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • větší připravenost na hodiny
    Studijní průměr: neuveden
  • Více ohledu ke studentům, občas byl příliš arogantní. Snažit se někdy něco více vysvětlit, ne čekat, že každý všechno spočte
    Studijní průměr: neuveden
  • Zbytečně příklady nekomplikovat a procvičit jich více.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu více se zaměřit na práci s méně matematicky nadanými studenty, byl to opravdu hardcore. Alespoň trochu připomínat teorii i třeba na úkor vlastní nadstavby příkladů, které značná část studentů asi stejně nepochytila vůbec.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Chození na více cvičení dost pomáhá :-)
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |===.................| 14 % [1] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |========............| 42 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |========............| 42 % [3] Odpovídající
4 : |===========.........| 57 % [4] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď