Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KF] Kvantová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 5
Procento hodnotících: 60 %
|============........|
SUM : Celkové hodnocení [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Nakonec jsem se snad i dost naučil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Přehled, hloubka znalostí, humor, inteligence... (viz pozn. k přednášce)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Zpomalit (viz pozn. k přednášce).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Je hódně chytrý a má velký přehled i hluboké znalosti týkající se teoretické fyziky i matematiky a umí to spojit. Suchý humor. Spojuje přednášku a cvičení do jednoho, což je podle mě velmi dobrý systém.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Očividně tomu rozumí. Nikam nespěchal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas by se hodilo zpomalit výklad a provádět méně úprav najednou, tím by se o mnoho zlepšilo naše pochopení a byli bychom lépe schopni reagovat na občasné dotazy do publika.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Struktura chyběla. Chyběly nadpisy (!!!), popisky poznámek, definic, vět. Cvičení se tedy sestávaly z jednolitého zápisu naprosto nevhodnému ke čtení a vzhledem k tomu, že člověk málo pochopil již na přednáškách (což bylo pravděpodobně i obtížností vykládané látky), měl skutečně omezené možnosti se něco naučit. A jedna naprosto zásadní věc: Zkuste prosím víc věcí psát, nejen říkat. Je velice obtížné si představit, o čem mluvíte (když jsme se s podobnými pojmy dříve nesetkali), ale když se to napíše, tak to možná i pochopíme.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Probíhalo přednáško-cvičení. Odvozovali jsme za pomoci cvičího některé jednodušší výsledky z teorie a pak jsme předváděli řešení domácích úloh (každá jednu ODE a jednu PDE).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď