Šnobl Libor Ing. Ph.D. :: [02KF] Kvantová fyzika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DRG] Diferenciální rovnice, symetrie a grupy
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02GMF1] Geometrické metody fyziky 1
[02KF] Kvantová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 5 / 14
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
SUM : Celkové hodnocení [7] 2.00
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |========............| 42 % [3]  
3 : |======..............| 28 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Daly se z nich pořídit kvalitní zápisky postačující k teoretické části zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To co se tam dělo šlo mimo mě. Nebyla to asi ani chyba přednášejícího, ale spíš obsahu předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • zápisky z přenášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zápisky na webu a slabikář kvantové mechaniky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky ze cvičení a přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Celé přednášky měl přednášející v pdf, které nám poslal
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • zkouška je celkem hazard, osobně myslim že jsem měl celkem smulu, pisemkou jsou prosel, teorii jsem celkem umel, presto jsem odešel s D. Ale opravdu se mi to nechtelo zkoušet znovu ...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že se dá za určitý počet správně vyřešených příkladů nechat rovnou nějaká horší známka
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročnost je vysoká hlavně na příklady, ale obtížnost není nijak přehnaná
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Široký přehled v problematice, vstřícnost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • No tak hlavně humor !! Mimo to také přehledné přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jasný výklad + dostupnost zápisků z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Má zápisky z přednášek na webu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Občas se mi zdál výklad trochu monotónní, ale třeba to bylo i látkou, která mě příliš nebavila. Což samozřejmě není vina pana přednášejícího, nýbrž moje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [2] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
1 : |========............| 42 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.33
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |=====...............| 25 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [7]
1 : |===========.........| 57 % [4] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |==========..........| 50 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
1 : |========............| 42 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď