01SSM1  >  Seminář současné matematiky 1

Počet hodnotících: 6 / 21
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 21 studentů.
Ukončilo předmět: 15 studentů.
|==============......| 71 %

Klika Václav Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Pelantová Edita Prof.Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [4]
  • Nejužitečnější předmět co se týče výběru zaměření, dával nám jedinečný náhled do toho, co se dnes v matematice děje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někteří přednášející byli výborní, jiní vůbec nedokázali zaujmout a byl to ztracený čas. Na webu předmětu bych navrhoval udělat po skončení každé přednášky nějaké hlasování, kolika lidem se to líbilo a kolika ne (něco ve smyslu "palec nahoru", "palec dolu") a podle toho znovu zvát či nezvat tyto lidi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zajímavé přednášky, člověk se dozví čím by se mohl při studiu matematiky zabívat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rád jsem chodil na jednotlivé přednášky, protože vždy bylo nabídnuto zajímavé téma. Původně jsem si myslel, že nám budou přednášet jen externisti, ale teď jsem naopak radši za lidi z fakulty. Při některých tématech jsme si prohloubili znalosti z nám již známých témat, jindy jsme si vyslechli úvod, do věcí, které ještě přijdou. Ale nejzajímavější byly partie navíc, ty mě udělaly největší radost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [10]
1 : |============........| 60 % [6] Slovní odpověď

N : Oznámkujte předmět [6] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborně)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [5]
1 : |====................| 20 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [4] ano
3 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká