Štefaňák Martin Ing. Ph.D. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Výborné shrnutí teorie před počítáním příkladů. Člověku u tabule se snadno dostane pomoci s příkladem. Během cvičeních jsem pochytil spoustu triků, které později značně urychlili některé výpočty. Rozhodně cvičení byla přínosem a vyplatí se na nich dávat pozor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Více propojit dění u tabule se zbytkem skupiny. Student, který měl připravený zpracovaný příklad, většinou vychrlil zápisky na tabuli, bez sebevětší snahy předat svůj postup a myšlenky dalším studentům ve skupině - hlavní bylo, mít odškrtnuto splnění výstupu u tabule a na další měsíc tak mít od kvantovky pokoj :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • třeba by mohl vysvětlovat tak, aby to někdo pochopil a komentovat, co to vlastně momentálně děláme
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • na cvičení jsem pořídil vše potřebné ke složení zkoušky. Nebylo třeba čerpat z jiných zdrojů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se to zvrhávalo v to, že lidé přepisovali na tabuli řešené příklady z FTP aniž by tušili, co se tam děje...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [6] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď