Staroba Pavel RNDr. CSc. :: [02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic

Další předměty
[02UFEC] Úvod do fyziky elementárních částic
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 30
Procento hodnotících: 20 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |==========..........| 50 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |==========..........| 50 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Exponenciální pokles studentů probíhal nejen během semestru, ale i přednášek. Na listině bylo padesát podpisů, ač do konce přednášek vydržela necelá desítka posluchačů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zakladom musia byt zaujimavo spravene slidy v przentacii a nie nejake mini pismenka v txt.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Snahu o zjednodušení látky pro pochopení v našem ročníku, aktuální vyčerpávající informace ohledně tehdy aktuálního problému neutrin.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumie sa danej problematike velmi dobre.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Měl by sám vycítit, že se většina posluchačů na jeho výklad nesoustředí a přizpůsobit tomu přednášku. Sice se často ptal publika, zda tomu rozumí, ale nemůže očekávat žádnou reakci. Jedině z první přednášky jsem si něco odnesl. Úplně nejlepší by bylo, kdyby pan Staroba přenechal co nejvíce přednášek kolegovi Vrbovi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nečíst prezentace, ale přednášet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ufff uricte styl prednasania, miestami som mala problem nezaspat a tie txt dokumenty bola jedna velka katastrofa. Nechapem ako vobec moze clovek pisat v 21.storoci dokumenty v nejakom notepade ci v com to bolo. Jednoznazne terba prezentacie a pdfka.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 3.17
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [2] 3
4 : |==========..........| 50 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď