Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Další předměty
[02BPEF1] Bakalářská práce 1
[02BPEF2] Bakalářská práce 2
[02DPEF1] Diplomová práce 1
[02DPEF2] Diplomová práce 2
[02EXF2] Experimentální fyzika 2
[02RFTI] Fyzika ultrarelativistických jaderných srážek
[02SEM1] Seminář 1
[02SF] Subatomová fyzika
[02EJFS1] Výjezdní seminář EJF1
[02EJFS2] Výjezdní seminář EJF2
[02EJFS3] Výjezdní seminář EJF3
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 52
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [17]
1 : |=========...........| 47 % [8]  
2 : |======..............| 29 % [5]  
3 : |=====...............| 23 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.76

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |====................| 18 % [2]  
2 : |=========...........| 45 % [5]  
3 : |=======.............| 36 % [4]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.18

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Jelikož to byla jediná přednáška v ten den, dokázal jsem dávat pozor. Nepochopitelné je pro mě to, že tři přednášky za sebou (a celkem 4) odpadly bez oznámení. To jsem si pak připadal jako pitomec, když jsem se pokaždé do školy trmácel.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Hlavně z prezentací, některá témata je potřeba si doplnit odjinud - třeba z internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pdf soubory na ftp a zápisky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Soubory ze stránek zkoušejícího.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Učil jsem se z prezentací, ale jsou psány stručně a moc jsem z nich nepochopil. Je tam sice třeba mnoho obrázků různých vývěv, ale princip tam vysvětlen není. Dost jsem toho našel v Brožovi. Na praktickou část pak z návodů z praktik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • slidy z přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • slidy z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Náročnost přiměřená.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška má dvě části. Na teorii dostanete dvě témata, připravíte si a poté odprezentujete. V praktiku si pak každý vybere jeden z asi osmi experimentů, o kterém pak řekne co se měří, proč, jak... Na obě zkoušení se celkem dlouho čekalo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • U Škody v praktiku nezáleží ani tak na tom, jak tomu rozumíte, ale jak se umíte sebeprezentovat. Jelikož je na přípravu spousta času, zvolil jsem na Petráčka taktiku nepřetržitě mluvit a nenechat se ho na nic zeptat. A vyplatilo se.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • oceňuji objektivitu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Praktická část je snadná, u teoretické dosti záleží na otázce. Je dobré chodit na přednášky, u zkoušky je hodně věcí, které v materiálech nejsou. Pokud zkoušku neuděláte na první pokus, nejspíše se známka zhoršuje o stupeň.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • Je to skutečný odborník, který přednáší o věcech, se kterými skutečně pracuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pan docent je zapálený pro věc
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan docent Petráček je opravdu odborníkem, přednášky občas proloží informacemi z CERNu apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Oživil přednášky zajímavými tématy mimo učební látku, to bylo hodně přínosné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Urcite vynikajuci odbornik, ktory sa obetoval ucit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Hodilo by se více studijních materiálů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chtělo by to více interakce s posluchači, používat např. ukázky různých měřících metod apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přes veškerou snahu lze těžko udržet při výkladu pozornost. To možná není chyba přednášejícího, ale nebylo by na škodu, kdyby tento měnil při výkladu tón hlasu a učinil tak výklad poutavějším.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Látka je probírána příliš rychle a povrchně, pan docent se neobtěžuje vysvětlovat do detailů. Mnoha technickým věcem jsem neporozumněl, asi nejsem technický typ.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mluvit hlasitěji. přednášená látka je zajímavá, ale v tomto podání se hůře vydrží dávat pozor celých 100 minut
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Tie hodiny v piatok poobede je strasne zabijacky cas, clovek je unaveny po celom tyzdni, mal by ich presunut na iny den.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [9]
1 : |====................| 22 % [2] 90%-100%
2 : |==..................| 11 % [1] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [3] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [3] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [14]
1 : |==========..........| 50 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |=====...............| 25 % [2] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [6] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 2.18
1 : |====................| 18 % [2] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 45 % [5] 2
3 : |=======.............| 36 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [12]
1 : |==========..........| 50 % [6] Slovní odpověď