Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Cvičícím byl Ing. Štampach. Občas by to chtělo cvičení trochu oživit, a možná menší přísnost při opravování písemek...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • umí dobře vysvětlit danou látku
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snažil se, dokázal vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Zápisky z webu-pdf, vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška se skládala z písemky, části s definicemi (pan Klika) a části s větami a důkazy (pan Krbálek). Písemka na mém termínu byla na můj vkus extrémně obtížná (v podstatě nic z klasických příkladů, ale zato 3 důkazy). část s definicemi jsem si myslel, že umím (odešel jsem s E a odřenýma ušima) a u pana Krbálka jsem uměl opravdu všechno, ale vzhledem k hodnocení pana Kliky (dle mého názoru velmi přísného hodnocení) už jsem mohl dostat jen D.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Myslím, že celkově se na cvičeních dělalo příliš mnoho důkazů a věci, které pak člověk absolutně nepotřeboval. Domnívám se, že by většině lidí vyhovovalo koncipovat cvišení více prakticky, tj. počítat opravdové příklady, nikoliv celé 2h dokazovat, že je nějaká operace dobře definovaná...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |=====...............| 25 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď