Reitermanová Zuzana Mgr. :: [18MOCA] Metoda Monte Carlo

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 51 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Naprosto vynikající systém cvičení - bez nadsázky nejlepší programovací cvičení na FJFI (a že jsem jich měl již hodně). Sice zde člověk musel udělat v součtu času více úkolů než na všech ostatních programovacích předmětech dohromady (opět nepřeháním - počítám ZPRO, ZALG, NUM a ještě několik dalších předmětů), ale člověk se toho hodně naučil. Podle mě takhle mají vypadat cvičení k informatickým předmětů - když by tak vypadala, tak by všichni studenti kromě lineární algebry uměli taky konečně opravdu programovat. Většina cvičících by se měla chodit ke slečně Reitermanové učit, jak to má vypadat. Všem na SIMI doporučuji si tenhle předmět zapsat.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • chce to asi lepší organizaci cvičení
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic mě nenapadá. Max. že by měla cvičit všechny informatické předměty na FJFI :-).
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Na cvičeních se v podstatě opakovaly věci z přednášky a zadávaly domácí úkoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • látky probíraná na cvičení mi nepřišla moc šťastná - odvozovali se vztahy, které jsou byly probrané na přednášce nebo jsou dobře zpracované ve skriptech. Více času bych věnoval aplikaci vztahů do programů. Také domácí úkoly mi přišli zybtečně objemné, opakovaně se progarmovali stejné věci.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=============.......| 66 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=======.............| 33 % [1] Odpovídající
4 : |=============.......| 66 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď