Potoček Václav Ing. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 44
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Průběh cvičení obecně mi vyhovoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velká ochota vysvětlit a objasnit všechno, co je potřeba. Taky velmi děkuji za extra cvičení před vánocemi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přátelská atmosféra na cvičení, dobře podaná látka.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi nejlepší cvičící na voaf, umí látku dobře vysvětlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velmi mily, snazivy a ucilovny cviciaci. Ludsky a vsetko dokazal pekne vysvetlit. Urcite by som ho nevymenila.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vyborne vysvetluje, vzdy zhrnie teoriu tak, ze to clovek lepsie pochopi ako s prednasky, netrapi studentov pred tabulou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • cvicenia sa niesli v prijemnom duchu, cviciaci nam vedel dobre vysvetlit preberanu latku, velmi ochotny nam odpovedat na vsetky dotazy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Jen kdyby mluvil hlasitěji. Také si myslím že zbytečně ztrácí čas psaním celých vět na tabuli. Většinu toho stačí říct a maximálně možná heslovitě napsat na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • není ho moc slyšet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Mne sa cviko velmi pacilo, nic sa menit nemusi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvika su v pohode, ale chybala mi nejaka zbierka riesenych prikladov.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vzhladom k objemu uciva a casovej narocnosti prikladov by bolo lepsie mat dve cvicenia za tyzden. Na tom jednom cviceni sa islo prilis rychlo aby sa stihlo vsetko prebrat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8]
1 : |=================...| 87 % [7] 1 (výborný)
2 : |==..................| 12 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [8] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
1 : |=============.......| 66 % [4] Slovní odpověď