Fabian David Ing. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18PRC1] Programování v C++ 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Skvěle donutí naučit se programovat, pokud od něj chcete zápočet... člověk se u něj opravdu nenudí, na každý týden jeden úkol. Pokud chcete spíš ty kredity a programování vás zajímá jen povrchně, tak k němu určitě nechoďte, ale pokud vás programování zajímá a jste mu ochotni obětovat dost času, tak jsou tato cvičení ideální. Velice přehledný výklad, přehlednější než na přednášce a také systematický (odděluje od sebe C a C++), po 3. cvičení jsem pochopila, že nemá ani smysl chodit na přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vysvětlil probíranou látku velice srozumitelně. Vypracovávat týdně domácí úkoly je dobrý nápad, člověka to donutí si jazyk procvičit a vštípit si syntax do paměti, ale náročnost domácích úkolů byla někdy až zbytečně přehnaná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jazyku C a C++ velmi dobře rozumí, jeho cvičení mají řád a strukturu. Precizně a srozumitelně vysvětluje látku. Naučil jsem se u něj více, než bych kdy čekal. Průběžné úkoly navíc donutí člověka se připravovat.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Myslím, že by bylo skvělé, kdyby přijímal zápočtové programy kdykoli i po zkončení semestru. O zkouškovém má člověk spoustu jiných starostí než programování. Případně by alespoň mohl zadat zápočtový program dřív, aby jej studenti stihli ještě před začátkem zkouškového.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nebazírovat u zápočtového programu na každé maličkosti. Rozhodně není lehké získat zápočet, možná bych u něj trochu snížil nároky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas chtěl v úkolech látku z vyšších ročníků, kterou jsme si museli z jeho odkazu (většinou z wikipedie) nastudovat, než jsme začali programovat - podle mě by stačilo si problém vyzkoušet na něčem známějším a spíše se soustředit na samotný kód. Také v úkolech občas vyžadoval ošetření něčeho, co předtím neřekl (stačilo by alespoň na prvním cvičení zmínit, že po probrání něčeho nového to má v každém dalším úkoly být - mám na mysli např. dynamické alokace).
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Cvičení mi přijdou mnohem přínosnější než přednášky, preferovala bych klidně 4h cvičení +0přednášek
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=====...............| 25 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |....................| 0 % [0] Odpovídající
4 : |====================| 100 % [4] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď