Vysoký Jan Ing. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[01LA1] Lineární algebra 1
[02MECH] Mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 19 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [15]
  • Nesmírné odhodlání a vůli k tomu připravovat se opravdu na každé cvičení neboť cvičící měl VOAF prvním rokem což znamenalo vše přepočítat před studenty doma aby cvičení nebylo plné zmatků a chyb
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Připravenost na hodinu, kamarádský přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vstřícnost, vše se snažil nějak jednoduše vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vyšel vstříc a uměl to vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kvalitní, zábavné cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vždy se na cvičení pečlivě připravil, také tím strávil vždy skoro celý víkend. Velice se mi líbilo zadání 1. zápočtové písemky, trocha humoru nikdy neuškodí. Na to, že tento předmět cvičil poprvé, palec nahoru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejrozjetější, nejvlasatější, nejvousatější cvičící, jakého jsem kdy měl. Cvičení z VOAFu mu rozhodně nezávidím, vzhledem k tomu, že musí na cvičeních suplovat přednášky, ale Vysouš chodil vždycky připravenej, nikdy nebyly prostoje a ochotně všechno vysvětloval... Prostě je to machr!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přístup a vtip.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícný, snaživý, umí látku vysvětlit a chce vše stihnout.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozumí tomu, nekladl na nás příliš nízké ani vysoké nároky, smysl pro humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Veselost a vtipnost na každém cvičení. Tykáním zajistil přátelskou atmosféru. Snažil se vytřískat co se dá z předmětu, jako je VOAF, kdy přednášky navštěvuje tak 6 lidí a nikdo nemá ponětí o teorii k příkladům.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vstřícnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je to frajer.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Urputnost s jakou se snaží přesvědčit studenty, aby vyplnili předmětovou anketu. A takovou jakousi příjemnou svéráznost, která z něho emanuje. A pak taky vousy. ... Asi hlavně ty vousy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [8]
  • Až příliš často říkal "tuto část nechápu...", když to cvičící použije dvakrát, řeknete si, že je to těžká látka. Když to ale řekne každou hodinu, je to zvláštní. Chápu, že je upřímný, a také to, že cvičil voaf poprvé, ale co je moc je příliš...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na můj vkus příliš vysokofrevenční hlas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nemyslím že by se měl zlepšovat jen by to chtělo dopřát mu klid a čas aby se ve voafu mohl pohybovat stejně dobře jako v mechanice
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Trochu si ujasnit některé složitější partie - ono když člověk něčemu ne zcela rozumí (i když to vždycky přiznal, to zase musím ocenit), tak to ani nemůže efektivně předat dál. Naše zvídavé dotazy zůstávaly většinou nezodpovězeny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Projít více příkladů a méně teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápis na tabuli při výkladu teorie. Nějak to uspořádat a nepsat do jakéhokoliv koutu na tabuli, který uvidí prázdný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že kvalita cvičení byla dostačující.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • dle mého názoru zmatené vykládání látky, přílišné vykládání teorie a málo spočítaných příkladů, které by potřebovali lépe vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení jako obecně mně přijdou dost nevyvážená. Někteří cvičící zadávali zápočtovky přiměřené, někteří přehnaně náročné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé partie (např. odvození vlnovodu) by měly být přesunuty ze cvičení na přednášku. Ta probíhala v poklidném tempu, zatímco tempo cvičení bylo zběsilé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bohužel někdy cvičení vypadalo spíš jako přednáška
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Chudáci cvičící toho musí stihnout fakt hodně. Asi nejnabitější cvičení z předmětů co jsem zatím absolvoval.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |=========...........| 47 % [9] 1 (výborný)
2 : |========............| 42 % [8] 2
3 : |==..................| 10 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [19] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [9]
1 : |===========.........| 55 % [5] Slovní odpověď