Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01BPAM1] Bakalářská práce 1
[01BPMM1] Bakalářská práce 1
[01BPSI1] Bakalářská práce 1
[01BPTS1] Bakalářská práce 1
[01BPMM2] Bakalářská práce 2
[01BPSI2] Bakalářská práce 2
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01PRA1] Pravděpodobnost a matematická statistika 1
[01RPMM1] Rešeršní práce 1
[01BSEM] Seminář k bakalářské práci
[01SKE] Spolehlivost systémů a klinické experimenty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Nabádá studenty i k tomu, aby se na příklad podívali z více různých hledisek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Umí vytvořit přátelskou atmosféru, žádný spěch.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejede prilis rychle, poradne vysvetli priklady, dobre pripravi na zkousku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • je velmi milý a ochotný studentům vše vysvětlit a také je vtipný, takže se na cvičení těším
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Trošku méně mluvit o věcech netýkajících se matematiky a trošku více mluvit o věcech, které se matematiky týkají.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše bylo v pořádku
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Možná bych se víc zaměřil na topologii.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • cvičení jsou dobře sestavena, spočítáme dostatek příkladů a ještě stihneme zopakovat teorii, jsem velmi spokojena
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 25 % [1] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď