Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPMF1] Diplomová práce 1
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02SMF] Seminář matematické fyziky
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 46
Procento hodnotících: 15 %
|===.................|
Celkové hodnocení [12]
1 : |=============.......| 66 % [8]  
2 : |==..................| 8 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.58

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |=============.......| 66 % [4]  
2 : |===.................| 16 % [1]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [5]
  • Wikiskripta přednšejícího, vlastní zápisky z přednášek a cvičeních
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky z přednášek a cvičení, skriptum a cvičebnice k předmětu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastní zápisky, skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • PDF skripta, příklady z dřívějších zkoušek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [5]
  • Hodnocení zkouškové písemky mi připadalo silně "od oka", bez pevnějších mantinelů. Jsem opravdu velmi vděčný za možnost využívání všech materiálů při zkoušce- člověk se může při přípravě soustředit na věci podstatné a ne se utápět v detailech. Děkuji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokud chce student lepší známku, je třeba spočítat i zákeřné příklady, které se v písemce vyskytují (což vyžaduje jistou orientaci v problematice), na E stačí umět základy ze cvičeních. Při písemce jsou dovoleny veškeré materiály, ale bez porozumění látky jsou sebelepší materiály k ničemu. po písemce je studentovi hned nabídnuta známka, kterou má možnost korigovat u ústní. Jako největší pozitivum skládání zkoušky považuji malou náročnost, pokud se student spokojí i s Ečkem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přijde mi trochu škoda, že jsou na písemku povoleny veškeré zápisky - nemotivovalo mě to naučit se některé základní věci nazpamět a asi mi to bude chybět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nemusí se jít na ústní, což je fajn, ale pak z toho je jenom matematika.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji dobrovolnost ústní části, ale oprava a bodování písemné částí je často dost zvláštní.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Umí výborně vysvětlic co, jak, proč a kvůli čemu se to či ono dělá. Má vysvětlovací talent.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelnost a i poutavost výkladu, ve výsledku se jako plus ukázala i ta pauza uprostřed přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vysvětlit nevysvětlitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Snad rétor by nad častým čištěním hlasu odkašláváním ohrnul nos, ale obsah přednášky to více než vynahradí.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |====................| 20 % [1] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [7] 1.67
1 : |===.................| 14 % [1] nevyjádřeno
2 : |===========.........| 57 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |======..............| 28 % [2] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [10]
1 : |==========..........| 50 % [5] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [4] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [1] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď