Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. :: [12ZDP] Zpracování dat pro publikování

Další předměty
[12INS1] Informační systémy 1
[12ZDP] Zpracování dat pro publikování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 18 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Po chvilce na nich člověk přestane dávat pozor.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velice zajímavá struktura, chvíli se bavilo o problému a pak zničeho nic se začalo povídat o tučňácích patagonských.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Humor, pohodu a že bere předmět jako vedlejší.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • neodbíhat od tématu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Zájem o aktuální trendy v IT a jejich dobrou znalost a schopnost o nich dlouho vyprávět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Spousta zábavných historek a kontroverzních názorů, které se nebál prosazovat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Bylo by dobré omezit věčné unikání od tématu k jiným věcem a možná celkově přednášky zaměřit konkrétněji byť třeba na menší okruh věcí.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |=============.......| 66 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |=======.............| 33 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |====================| 100 % [2] Slovní odpověď