Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3

Další předměty
[17BPJR1] Bakalářská práce 1
[17BPJZ1] Bakalářská práce 1
[17SIPS] Simulace provozních stavů JE
[17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17EZE] Základy energetiky a zdroje energie
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 3 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Bylo by dobré stíhat vše odpřednášet v semestru a ne tak často rušit přednášky, pak si to nahrazujem první dva týdny zkouškového, kdy máme na starosti jiní věci.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • pouze vlastní zápisky, bohužel k tomu nejsou žádná skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • poznámky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • oblíbené jsou otázky na číselné hodnoty libovolných konstant
    Studijní průměr: neuveden
  • o něco jednodušší než THN12
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • ochota vše vysvětlit
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Psát jako člověk, nedá se to přečíst a pak když používáme nějaká vzorce ve výpočtech, tak to často máme špatně jen proto, že jsme to jinak přečetli
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli, struktura (co patří k čemu...)
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
1 : |==========..........| 50 % [2] Slovní odpověď