Mikyška Jiří Ing. Ph.D. :: [01ASY] Asymptotické metody

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Schopnost dobře navést studenta ve výpočtu a pozorná kontrola, jestli se někde dotyčný nedopouští chyby.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [4]
  • Vlastní zápisky a skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastni zapisky, ale skripta jsou vyborna a jede se primo podle nich
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vlastní poznámky
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Písemná část vyžadovala trochu víc přemýšlení a nejen mechanické používání vzorečků z přednášky. Ústní část nebyla nijak stresující, vždy jsem měl dost času na přípravu a rozmyšlení si důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • klasicky prubeh - pisemka - priklady, ustni - definice, vety s dukazy
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pomněrně vysoké nároky na zjískání lepší známky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Schopnost psát čitelně na tabuli. Přednášky jsou podané velmi zajímavě a přehledně, člověku se nikdy nestane, že by se ztratil a nevěděl, o čem je řeč.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný projev a celkově přehledné přednášení.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Přestože považuji poměr přednáška/cvičení za dost vyvážený, v některých pasážích by určitě bylo užitečně zařadit více ilustrujících příkladů, které studenti počítají na tabuli. Například Lonkova věta by si zasloužila nějaký příklad, který by studenti mohli sami spočítat v hodině.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
1 : |=======.............| 33 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [0]
1 : |....................| 0 % [0] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď