Pavlíková Ivana Mgr. :: [04NM1] Němčina M1

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 17
Procento hodnotících: 41 %
|========............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Vypravěčské schopnosti a snahu studenty naučit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vypráví německy různé příhody a člověk tak leccos pochytí z její řeči, probíráme užitečnou gramatiku a dostatečně ji procvičujeme
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkrátka umí učit, vůbec na technickou školu je tu opravdu dobrá úroveň výuky jazyků.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ač jazyky příliš nemiluji, na němčinu s Frau Pavlík jsem se i těšil. Rád bych vyzdvihl vyprávění příhod ze života, jsou to dobrá a zábavná poslechová cvičení. Oceňuji i to, jak nám pořád vtlouká do hlavy slovíčka, která budeme potřebovat. Tím myslím vysvětlování gramatiky na větách typu: "Die Gleichung wird aufgestellt." Celkově má dobře pojatou koncepci výuky a ví, co nás chce naučit. Není to jen papouškování vět z učebnice do omrzení. Musím jí dát ještě v jednom za pravdu, neboť slovíčka z tématu Computer se mi už hodily.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dokáže člověka přinutit něco začít dělat pro svou jazykovou zdatnost.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Znalost nemciny, ochotu a "dobre srdce"
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Kdyby se ve všech předmětech praktikovala podobná politika domácích úkolů, tak bych se mohl rozloučit se spánkem. Na druhou stranu jsem se tak za semestr naučil rozhodně víc, než v angličtině.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně bych snížil počet domácích úkolů, které jsou každý týden zadávané. Je sice pravda, že bez nich by to nešlo a studenta to donutí se na to alespoň občas podívat, což je v pořádku, ale čeho je moc, toho je moc. Němčina opravdu není prioritním předmětem tady na Jaderce a množství času stráveného doma nad němčinou často převyšovalo množství času věnovaného jiným, pro většinu lidí důležitějším, předmětům. Paní Pavlíková si zřejmě neuvědomuje, jak je student druhého ročníku FJFI vytížen.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • více při hodinách zapojovat studenty do konverzace
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem, prostě skvělá vyučující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zmínil bych domácí úkoly. Chápu, že musí být, jsem za ně i rád, ale asi dvakrát jsem si řekl, že už jich je opravdu moc. Myslím si, že by při výuce nebylo záhodno používat Bádensko-Württemberské š, když ono je to ale tak hezké.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Těch úkolů je občas možná až trošičku moc.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nepochopitelně pouze za jeden kredit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |==============......| 71 % [5] Odpovídající
4 : |======..............| 28 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď