Trojek Tomáš Ing. Ph.D. :: [16ZDOZ1] Základy dozimetrie

Další předměty
[16ZDOZ1] Základy dozimetrie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 13 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |====================| 100 % [7]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Určitě pěkné přednášky, na které se vyplatí chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Ve cvičeních se dělali praktické aplikace odpřenášené látky a to tak, že to vždy bylo všem jasné a srozumitelné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Občas trochu více pomoci při řešení příkladu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Své vlastní zápisky a prezentace pana Trojka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přednášky v .ppt, vlastní zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • poznámky z hodiny + slidy
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška je velmi pohodová a nedokážu si představit, že by jí někdo neudělal.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Velmi vysoká srozumitelnost výkladu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snazi se, aby látku pochopili všichni (úplně všichni).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Myslím, že při některých odvozováních by měl studentům více pomoci-viz památné čekání, než si někdo vzpomene na substituci tg(x/2) v integrálu nám zbytečně zabralo hodně času a nikdo z toho nic neměl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Myslím, že velmi kvalitní cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [4] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
1 : |============........| 60 % [3] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4]
1 : |====================| 100 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===============.....| 75 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď