Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 24
Procento hodnotících: 29 %
|======..............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • nič
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Víc vysvětlovat a dávat písemky odpovídající náročnosti (hlavně typy příkladů, které už jsme někdy v životě viděli. Pokud člověk o něčem neslyšel ani na přednášce, těžko k tomu něco spočítá.). Myslím, že ani jeho ten VOAF nebavil a kdyby nemel svůj černý sešitek...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím co pořádně napsat. Prostě se nehodí pro výuku jako takovou. Snažil se udělat teoretický úvod, ale bylo nezajímavé a složité. Příklady opisoval ze své knížky, a to dokonce ty řešené-takže připravit se nepřipravil.Písemku udělal těžkou tak, až třetina lidí měla 0 bodů. Příjemný také moc nebyl, neříkám že by neodpověděl na otázku,ale atmosféra nic moc.. No a to, že jsme nakonec ani nestihli řádně během semestru napsat 2 zápočtovky a dodělávalo se to v lednu, to už byl jen poslední hřebíček do rakve. Nerad to říkám takhle napřímo, ale jak jinak zabránit dalším to utrpení, které jsme měli. Nicméně přeju hodně úspěchů ve věděcké sféře.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení byla prostě chaos - nepřehledně vysvětlené příklady, na cvikách jsme udělali jenom řešené a ještě mnohem komplikovaněji než ve skriptech, písemka byla pak z něčeho úplně jiného....
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nedavat extremne tazke pisomky a tvarit sa ze ho to aspon trochu bavi.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • v podaní učiva
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Mal som pocit ze veci co sa brali na cviceni a na prednaske boli dva rozdielne predmety, na prednaskach sa islo normalne a na cviceni sa po nas chceli veci ktore sa nebrali a nikto nam ich v tom case nevysvetlil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |======..............| 28 % [2] 3
4 : |===.................| 14 % [1] 4
5 : |===========.........| 57 % [4] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |======..............| 28 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |======..............| 28 % [2] Odpovídající
4 : |========............| 42 % [3] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] Slovní odpověď