Jex Igor Prof.Ing. DrSc. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02BPMF1] Bakalářská práce 1
[02DPTF2] Diplomová práce 2
[02KIK] Kvantová informace a komunikace
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 28 / 80
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [48]
1 : |===========.........| 54 % [26]  
2 : |===.................| 16 % [8]  
3 : |====................| 20 % [10]  
4 : |=...................| 6 % [3]  
5 : |....................| 2 % [1]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.85

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli přednášející [25]
1 : |===.................| 16 % [4]  
2 : |======..............| 32 % [8]  
3 : |=======.............| 36 % [9]  
4 : |==..................| 12 % [3]  
5 : |=...................| 4 % [1]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.56

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Spíše mi v tom Prof. Jex udělal nepořádek, výkladu nebylo rozumět. Většinu jsem pochopil až na cvičení, takže to vysvětlit jde i srozumitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavé, přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Probírají se zajímavá témata, stojí za to tam chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Letošní opřednášku z TEFu trochu zabil na začátku semestru docent Chadzitaskos.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Navštívil jsem 100% přednášek a nelituji stráveného času.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nepřehledné => nudné. Člověk v podstatě nikdy neví, o čem se zrovna mluví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skvělá první přednáška o historii, děkuji
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím že přednáškám chyběla nějaká hlava a pata. Např. na samotném začátku jsme několikrát odvodili euler-lagrangeovy rovnice a použili jsme k tomu matematický aparát, který tehdy nikdo neznal a nikdo to asi nepochopil. Způsob jakým byly probrány kapitoly jako nelineární oscilátor, principy analytické mechaniky atd se mi zdál jako dost špatný.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dovolim tvrdit ze tie prednasky su na druhu stranu uplne super - ak tam chodite druhy krat a raz ste sa to uz ucili. Ak nie tak mate smolu a moc si z toho clovek neodnesie. Na to aby mal clovek z prednasky vsetko je treba si latku pozret dopredu...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [21]
  • Brdička - Teoretická mechanika, skripta, zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, Brdička, Landau
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, občas internet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta, poznámky z přednášek byly naprosto nepoužitelné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní zápisky a skripta.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naštěstí jsou dobře napsaná skripta. Taky jsem využil skripta z mechaniky. Dále teoretické dodatky k TEFu a na webu volně přístupné dokumenty s tématem Variační počet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně skripta doc. Štolla a prof. Tolara, na některé části se hodí sehnat jiné zdroje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • hlavně skripta, na písemku ze sešitu
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Parciálně ze skript ale spíše ze zápisků. příklady z FTP
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • především skripta
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta a zápisky ze cvičení od doktora Novotného.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta teoretická fyzika
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta doplněná zápisky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně skripta Štoll, Tolar: Teoretická fyzika. Dále také poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta a zápisky ze cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Poznámy z přednášek byly víceménně nanic. Skripta jen o něco lepší. Hodně potřebných informací jsem si musel dohledat z úplně jiných zdrojů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, poznámky ze cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • len skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [16]
  • Je pravda, že témata jako asymetrický setrvačník, popřípadě nelineární kmity, které nejsou dost dobře a dostatečně vysvětleny, by se u zkoušky vyskytovat nemuseli, ale jinak jsem byl příjemně překvapen z průběhu zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost přiměřená. Zkoušející objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prof. Jex se snaží nalákat "áčkaře" na matematickou fyziku, takže s nimi jedná jinak než s "béčkem".
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • s odpuštěnou písemkou to bylo dobré
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška trvá přiměřeně dlouho, na všechno je dostatek času. Pan profesor je příjemný, nejde ani tak o to umět všechno nazpaměť, spíš občas položí nějaký dotaz, který odhalí, zda to má člověk jenom naučené, nebo tomu skutečně rozumí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl jsem velkou výhodu v odpuštění zkouškové písemky. Co nejpodrobněji jsem zpracoval dané téma plus témata s tím související, kterým jsem rozumněl, načež se mě profesor zeptal jen na pár základních věcí. Čekal jsem to o mnoho horší, myslím, že je přísný podle nálady, kterou měl asi ten den dobrou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • časově náročná zkouška, ale nikterak stresující, odcházel jsem s dobrým pocitem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je velmi užitečné nechat si odpustit písemku. Pak dostanete na ústní nějaké dvě témata (nebo více) a ty vypracujete, pak se vás na ně ptá, případně na dlaší a složitější otázky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas to vypadalo, že mě zkoušející ani moc nevnímá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan profesor Jex pouští o přednáškách hrůzu a student je tím do jisté míry vystresován takže se to pak spíše naučí. Zkouška byla opravdu pak odrazem přísloví Těžko na cvičišti lehko na bojišti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pan prof. Jex se někdy ptá na překvapivě základní věci, jen je těžké pochopit otázku. Na rozdíl od VOAFu se opravdu hodí mít odpuštěnou písemku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na horsiu znamku staci ovladat zadane okruhy, na lepsiu je potrebne do problematiky vidiet hlbsie
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Sam pan profesor povedal ze "rad trapi studentov" :) . Skusky sa netreba bat, len clovek musi vediet naozaj vsetko. Trochu zalezi na nalade skusajuceho, niekedy sa pyta viac, inokedy je clovek vyskusany za par minut.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Myslím, že prof. Jex má vysoké nároky. To by nijak nevadilo, kdyby kvalita jeho přednášek a dostupných materiálů tomu odpovídala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla dost náročná, ale prof. Jex je trpělivý a docela milý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dost som sa bala, ale nakoniec to nebolo take hrozne, ked tam clovek aspon nieco vedel tak ho nevyhodil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • Bylo občas vidět, že se přednášející snaží nám látku předat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, pan profesor umí látku zajímavě podat, dokáže zaujmout, člověk jej opravdu vydrží vnímat celou přednášku. Proložení již tak hezké problematiky ještě nějakými zajímavostmi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vtip.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snaží se glosovat, komunikovat se studenty. V každé přednášce chvíli věnuje praktickým aplikacím, zvolní tempo a všichni vědí o čem je řeč.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humorný přístup k věci. Dokáže problém vysvětlit a uvést názorné příklady. (zajimavé je na kolik různých demonstrací se dají použít křídy nebo hodinky) Struktura přednášek byla přehledná a velice dobře proplouvala důležitými částmi skript.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je chytrý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I když se to nezdá, profesor Jex je opravdu ochotný vysvětlovat a není nijak zlý, jak se to o něm traduje. Jen škoda, že většina lidí nedokáže tolik sledovat jeho toky myšlenek...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky oživil mnoha zajímavými příklady i svým osobitým humorem.
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • p. Jex umí velmi dobře a zajímavě mluvit o fyzice "obecně", o historii atd. - prostě o tématech, která nejsou u zkoušky, ale jsou velmi zajímavá, poučná a vyzývají k zamyšlení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Interakcia so studentmi, snaha viest prednasky atraktivne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je mu dobře rozumět a jeho povídání je zajímavé.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji jeho přístup u zkoušky - je velice trpělivý a donutí člověka dostat se ke správné odpovědi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Odbornik, ktory sa danej problematike rozumie uplne dokonale.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [17]
  • Hlavně ve způsobu probírání látky a v zápisu na tabuli. Měl by látku strukturovaněji probírat, aby bylo možné si dělat pořádné zápisky. Měl by vždy vysvětlit, co které písmenko znamená, odvodit příslušný vzorec a ne jen ho odněkud opsat a všechny kroky výpočtu důkladně vysvětlit, protože často se v tom většina studentů prostě ztrácí a není to většinou jejich chyba. Času je na probrání témat dost, tak si myslím, že to není nereálný úkol.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Někdy mi příjde, že přednášející neustále krouží kolem probíraného tématu, ale netrefí do černého.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odvození neexistujou, vzorce padají z nebe (resp jsou opisovány z papírů), vysvětlení nepřichází.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zlepšit písmo, hlavně tedy u indexů, když jsou v jednom vztahu dva různé indexy (ideálně i,j), tak to člověk nemá šanci rozlišit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přijde mi, že pan profesor se vyžívá v tom, že vysvětluje látku méně srozumitelnými větami, než by musel. Čas, který stráví komunikací se studenty, pak dožene tím, že odvozuje velmi rychle, myšlenkové skoky jsou pak příliš velké. Především by aspoň mohl vždy vysvětlit, který symbol co znamená.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Když upravuje nějaké vzorce, píše strašně rychle a navíc docela nečitelně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Odmítám názor že Pan Profesor Jex neumí přednášet. Tento semestr jsem zažil pravý opak A doporučuji každému aby se přesvědčil sám, než začne dělat ukvapené závěry z pár komentářů v anketě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášku jsem často vůbec nepochopil a zjistil, o co šlo, až doma při čtení skript. přednášení mi přišlo značně chaotické
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky nemají v podstatě žádnou strukturu , jsou nepřehledné. Měl by říct, když začne nové téma. Zápis na tabuli je nečitelný.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • více se věnovat poslední kapitole tj. principům mechaniky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně zlepšit zápis na tabuli, i když oproti Chadziho chaosu je to balada
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pokud se ale začne mluvit o látce, kterou je třeba probrat, tak pro studenty není dobré učivo pouze opisovat na tabuli ze svých poznámek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prednasky boli dost nezrozumitelne, casto nebolo dost jasne kam sa chceme dostat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trocha viac sprehladnit zapis na tabulu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Bylo by dobré, kdyby vyšla nějaká nová, modernější a srozumitelnější skripta. To by částečně omluvilo malý přínos přednášek. Taky bych ocenil, kdyby se prof. Jex pokusil zlepšit své psaní na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky jsou lehce chaotické...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Najvacsi problem bol v tom, ze mi sme nevedeli o com je rec, casto krat prehladnost poznamok na tabuli bola velmi zla.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [20]
1 : |===========.........| 55 % [11] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [25]
1 : |=========...........| 44 % [11] 90%-100%
2 : |==..................| 8 % [2] 75%-90%
3 : |===.................| 16 % [4] 50%-75%
4 : |======..............| 32 % [8] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [43]
1 : |==========..........| 48 % [21] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [24] 1.09
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [22] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=...................| 4 % [1] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [32]
1 : |==========..........| 50 % [16] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [25] 2.56
1 : |===.................| 16 % [4] 1 (výborný)
2 : |======..............| 32 % [8] 2
3 : |=======.............| 36 % [9] 3
4 : |==..................| 12 % [3] 4
5 : |=...................| 4 % [1] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [31]
1 : |===========.........| 54 % [17] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [36]
1 : |==========..........| 52 % [19] Slovní odpověď