Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
[17UINZ] Úvod do inženýrství
[17PROJ] Úvod do projektování jaderných zařízení
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 10 / 18
Procento hodnotících: 55 %
|===========.........|
Celkové hodnocení [13]
1 : |===============.....| 76 % [10]  
2 : |===.................| 15 % [2]  
3 : |=...................| 7 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.31

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Velmi zajímavé zpestření.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [8]
  • skripta a zápisky z přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Trošku doporučená skripta, ale spíš jen vlastní zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • nepoužitelná 50 let stará skripta a ne o mnoho lepší vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • trochu z poznámek, ale v podstatě se člověk učit ani nemusí
    Studijní průměr: neuveden
  • ucila jsem se z internetu a par otazek i ze skript
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky, internet
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky + ,,své době poplatná" skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Občas jsem trošku tápala, když se mě na něco ptal, protože jsem jsem úplně nevěděla, kam tím dotazem míří, ale jinak dobrý.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oddechová zkouška. Pan Bouda si potrpí na přesné vyjadřování, ale na vyhazov by musel být student asi hodně mimo. Získání zápočtu je daleko těžší, než samotná zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • v porovnání s obtížností získání zápočtu je zkouška procházka po cílové rovince
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Přednášky byly zajímavé, sem tam se zážitky z praxe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost zaujmout.
    Studijní průměr: neuveden
  • zapálenost
    Studijní průměr: neuveden
  • Jako jeden z mála profesorů má opravdu poutavý přednes. Vkládá do výkladu příklady z praxe a vtipy.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Komunikace v rámci dodělání rešerše a získání zápočtu byla docela zdlouhavá.
    Studijní průměr: neuveden
  • nerozmělňovat samozřejmosti a více probrat např. kreslení a materiály. zkrátka věci, které gymnazisté neměli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nelpět tak pedantsky na naprosto bezchybném výkresu a formě seminární práce.
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
1 : |=============.......| 66 % [2] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [15]
1 : |=========...........| 46 % [7] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.12
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 87 % [7] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |==..................| 12 % [1] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.60
1 : |============........| 60 % [3] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
1 : |==========..........| 50 % [4] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7]
1 : |========............| 42 % [3] 1 (výborný)
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |===.................| 14 % [1] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===========.........| 57 % [4] Odpovídající
4 : |======..............| 28 % [2] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
1 : |====================| 100 % [1] Slovní odpověď