Semerák Oldřich Doc.RNDr. Ph.D. :: [02REL1] Relativistická fyzika 1

Další předměty
[02REL1] Relativistická fyzika 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 1 / 1 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 100 %
|====================|
Celkové hodnocení [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.72
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.59
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.00
medián: 1.45
průměr hodnocení: 1.79

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • V některých místech přednášky nebylo jasné, jestli daná pasáž bude vyžadována u zkoušky nebo ne. Nebyl by to takový problém u povídacích pasážích, ze kterých člověk vždy něco tuší, ale u pasáží s hromadou šílených vzorců, u kterých prostě neví, jestli se je na tu zkoušku musí naučit nebo ne. Vzhledem k celkovému objemu učiva, které si musí na zkoušku osvojit, ho kvůli těmto pasážím, se kterými neví, co si počít, čekají těžké chvilky.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Kontrola studentů při jejich seminářích a upřesňování podávaných informací, když to bylo třeba.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní zápisky, skripta Bičák & Ruděnko, kniha od Kuchaře
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkoušející nabídl v podstatě neomezený čas na přípravu. Zkoušený si mohl všechno v klidu odvodit a v průběhu na něj nebyl vyvíjen žádný nátlak. Ústní zkouška byla trochu stresující, protože zkoušející má ve zvyku zeptat se na otázku, nechat studenta odpovědět, chvíli počkat a pak teprve schválit jeho odpověď nebo mu ji trochu doplnit. Člověk v tu chvilku neví, jestli odpověděl správně a horečně přemýšlí, jestli neřekl nějakou pitomost. S tím, že samotný úsek zkoušky, kdy student diskutuje se zkoušejícím, trvá dobře tři čtvrtě hodiny, to tvoří velmi drtící kombinaci. Vědomosti ze základní kurzu jsou od studenta automaticky vyžadovány a pokud zkoušející vytuší, že by v nich student mohl mít nějaké mezery, ochotně prověří jeho znalosti i v téhle oblasti. Potěšilo mě, že ty nejodpudivější vzorce nakonec nebyly vyžadovány a zkoušející je v mé přípravě vždy jen rychle přešel.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • To by vydalo na dlouhý seznam: prokládání přednášek historickými zajímavostmi, velmi hezké písmo, schopnost popsat úplně celou tabuli a přesto udržet přehlednost přednášky, schopnost naprosto upoutat posluchače, ...
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Možná trochu zpřehlednit "povídací pasáže", kde se diskutuje nějaký jev z astrofyziky. V takovýchto okamžicích mi přišlo těžké si zapisovat poznámky. (Sice tenhle typ informací nebyl vesměs u zkoušky vyžadován, přesto student ocení, když si při přípravě na zkoušku může všechna tahle fakta dobře připomenout.)
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Zklamala mě úroveň některých studentských přednášek - dotyční látce, kterou vysvětlovali, občas snad vůbec nerozuměli a nebo to prostě jen neuměli srozumitelně podat. Myslím, že k některým přednáškám by bylo dobré místo Bičákových skript doporučovat literaturu, která látku zpracovává více "diferenciálně geometricky",
    Studijní průměr: neuveden

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |====================| 100 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] slovní odpověď

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1]
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [1] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] Slovní odpověď