Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAT1] Matematika 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 15 / 214
Procento hodnotících: 7 %
|=...................|
Celkové hodnocení [15]
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |=...................| 6 % [1]  
3 : |===.................| 13 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [15]
1 : |================....| 80 % [12]  
2 : |=...................| 6 % [1]  
3 : |===.................| 13 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Je motivující být oceněn za účast body.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tříhodinové bloky mohou být trochu zdlouhavé, ale přednášející se snaží udržet záživnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • zdlouhavé, vyčerpávající, příliš mnoho informací o něčem, co možná nikdy nikdo nepoužil, jen vymyslel...
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [8]
  • Hluboka znalost a zapaleni pro matematiku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro věc a přístup k výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro věc, snahu všechno vysvětlit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím, na přednášky jsem nechodil.
    Studijní průměr: neuveden
  • odbornost, znalost, ochota, rychlost výkladu
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionalitu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Systém zlehčení zkoušky za práci během semestru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost odpovědět na otázky, pohodový přístup a dobrou atmosféru na přednáškách, díky které se lépe dává pozor. Internetové stránky s materiály a hodnocením.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • Je zbytecne na tabuli opisovat skripta. Bylo by lepsi poznamenavat jenom to, co ve skriptech neni a na to, co vnich je, se jenom odkazovat (treba jejich promitat na platno).
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy zpomalit tempo výkladu, aby se přednáška nezúžila na opisování látky z tabule. Jinak nemám výhrady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím, na přednášky jsem nechodil. Líbí se mi internetové stránky k výuce, tudy by měla vést cesta opravdu dobrých přednášek, v přístupu ke správným, ověřeným a kvalitním materiálům. Aby se student mohl dostatečně připravit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic zásadního, provedení některých důkazů bylo poněkud rychlé a lišilo se od skript, takže je těžké se v tom zorientovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • poněkud velké množství informací v prednásce + délka prednasky...
    Studijní průměr: neuveden
  • V teoretické části dostáváme příliš mnoho informací, jež nelze zařadit do důsledků bez informací o tom, kde lze danou problematiku využít. Naprostá většina teorie je tedy jen pár důkazů ničeho bez zjevných důsledků a jeví se jako zcela nepodstatné. Doplnil bych výklad o ukázku toho, kde lze využít dané postupy v reálném životě, ne na modelovém příkladu.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |===============.....| 73 % [11] 90%-100%
2 : |=...................| 6 % [1] 75%-90%
3 : |=...................| 6 % [1] 50%-75%
4 : |===.................| 13 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 1.33
1 : |================....| 80 % [12] 1 (výborný)
2 : |=...................| 6 % [1] 2
3 : |===.................| 13 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5