02KVAN  >  Kvantová mechanika

Počet hodnotících: 20 / 70
Procento hodnotících: 28 %
|======..............|

Zapsaných na předmět: 70 studentů.
Ukončilo předmět: 38 studentů.
|===========.........| 54 %

Hlavatý Ladislav Prof.RNDr. DrSc. [ Přednášející ]
Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Novotný Petr Ing. Ph.D. [ Cvičící ]
Štefaňák Martin Ing. Ph.D. [ Přednášející, Cvičící, Zkoušející ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [20]
  • Asi se hodí mít základní přehled v kvantové mechanice a to tento předmět splňuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky mi přišly dost matematické, neuškodil by i fyzikálnější pohled na věc.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ta nejlepší fyzika nakonec, tak to má být.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kvalitní předmět, přednášející i cvičící. Takhle by měla vypadat fyzika!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Určitě důležitý předmět (a zajímavý), který patří k obecnému přehledu fyzika
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na provedení přednášek, ale hlavně cvičení a zkoušky byla poznat nezkušenost garanta předmětu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pěkný úvod to kvantové mechaniky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Předmět byl dobrý, ale neoznačil bych ho za výborný. Za velké plus považuji, že jsme udělali víceméně vše, co bylo v plánu, a přitom tempo jak přednášek tak cvik mi přišlo přiměřené, obzvlášť v porovnání např. se zběsilým tempem cvik z VOAFu nebo naopak ležérní ELMou, kdy nám asi půlka skript zbyla k samostudiu. Také to byl jeden asi ze dvou fyzikálních předmětů, kde bylo naprosto jasné, co se máme učit na zkoušku. Mám ale dojem, že jsme udělali spoustu témat dost povrchně a spíš jen tak pro přehled a fyzika byla dost často utopena v záplavě vzorců. Některá témata navíc vyzněla úplně do ztracena (např. skládání momentů hybnosti, algebraická teorie MH) - možná je ještě časem docením. A. Chevko
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Dobře vedený předmět
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Byla jsem pouze na zkoušce, zápočet jsem měla z loňska. Zkouška byla rozumně obtížná.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro mě celkem jednoduchá, základní přednáška. Velice dobrý úvod do kvantovky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • úvod do kvantové mechaniky, pochopení jejíchž tajů mi stále uniká, naštěstí se zkouška skládá pouze z písemné části
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborně vedené přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vyborny predmet.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jedna z nejnarocnejsich fyzik v bakalarskem studiu
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příklady probírané na cvičení téměř vůbec nesouvisely s příhlady u zkoušky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Kvantová mechanika, spousta věcí konečně začala dávat smysl.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nemám poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Řekl bych, že předmět byl dobře veden a organizován. Probíraná teorie byla systematicky vysvětlována. Občas jsem měl problém udržet tempo, obzvláště ke konci přednášky. Naštěstí v následující přednášce byla látka z konce minulé hodiny zopakována a plynule navázán přechod k nově probíranému tématu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Látka je těžká, pokud to chcete umět kompletně. Ale na zkoušku se stačí učit den před ní, a to v případě, když vám někdo pár těch typových příkladů vysvětlí. Docela to hapruje, páč zkouška už pak nenutí studenty se to naučit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

N : Oznámkujte předmět [20] 1.60
1 : |============........| 60 % [12] 1 (výborně)
2 : |====................| 20 % [4] 2
3 : |====................| 20 % [4] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [20]
1 : |=...................| 5 % [1] nevyjádřeno
2 : |================....| 80 % [16] ano
3 : |==..................| 10 % [2] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |=...................| 5 % [1] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká