Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02KVAN] Kvantová mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 11
Procento hodnotících: 45 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Uvolněná atmosféra.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příjemný vystupování, dobrá atmosféra na cvičení a rozuměl tomu, co se dělalo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelné (i zábavné) vysvětlování,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Priklady neodflakol, ale vysvetlil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Měl by si doplnit vzdělání. Při cvičení z TEFu na mě působil solidně, ale teď u mě dost klesnul. (Že neví, co je partiční suma, nebylo pro tento předmět podstatné, ale očekával bych větší obecný přehled.) Neuměl nám předat představu (možná ji ani neměl) o tom, co vlastně počítáme. Často končil větou: Já se na to zeptám Martina (Štefaňáka).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5]
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====................| 20 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |========............| 40 % [2] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |============........| 60 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké