02MECHZ  >  Mechanika - zkouška

Počet hodnotících: 30 / 539
Procento hodnotících: 5 %
|=...................|

Zapsaných na předmět: 539 studentů.
Ukončilo předmět: 119 studentů.
|====................| 22 %

Břeň David RNDr. Ph.D. [ Zkoušející, Cvičící ]
Havránková Eva RNDr. [ Zkoušející, Cvičící ]
Chadzitaskos Goce Doc.Ing. CSc. [ Zkoušející, Cvičící ]
Štoll Ivan Doc.Ing. CSc. [ Cvičící ]

N : Obecné poznámky k předmětu jako celku. [28]
  • Chýbalo "teoretické" pochopenie fyziky, naučili sme sa len matematický aparát.
    Studijní průměr: neuveden
  • Když už se v prvním semestru rozdělují kredity mezi zkoušku a zápočet, nemělo by se stát, že za zápočet budou 4 a zkoušku 2...Vážit zkoušku z mechaniky v průměru dvouma kreditama je opravdu směšné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nějaká hodina a půl na písemný test, jehož úlohy si Břeň zřejmě vymýšlí na místě a ve kterém je nutno projevit důvtip a znalost vzorců. Následuje ústní zkouška, při níž, dle Břeňových slov: "Jestli o tom jen trochu víte, já to z vás dostanu."
    Studijní průměr: neuveden
  • nevim, co sem napsat
    Studijní průměr: neuveden
  • Pisemna cast zkousky rano byl test s priklady ze vsech moznych okruhu. Ustni cast (po ziskani dostatecne mnoha bodu z testu) nasledovala odpoledne, kde clovek mel zpracovat cca 3 otazky zezadu ze seznamu ve skriptech. Ani jedne cast nebyla prilis obtizna.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velkou výhodou byla možnost udělat si zkoušku v předtermínu
    Studijní průměr: neuveden
  • V podání Davida Břeně velice zajímavý a zábavný předmět. Je určitě dobré chodit na přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyžaduje partie matematiky, které se na SŠ neučí, alespoň, že byly ty kurzy matematiky pro fyziku
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá fyzika komplikovaná neznalostí potřebné matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Za takovouhle zkoušku jenom dva kredity, to je přece jen málo. Mohlo by se ubrat z kreditů, které se dostávají za zápočet z mechaniky, a přidat sem. Takhle nemá mechanika například při váženém průměru pro výpočet stipendií valnou váhu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ze tří zkoušek v prvním semestru pro mě ta nejjednodušší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla náročná hlavně časově, ale s užitečnou pauzou uprostřed (kolem poledne). Oceňuji předtermín už před Vánoci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je nutné na mechanice pracovat celý rok, jinak se z ní stává dosti těžká zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možná nejtěžší zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nedokážu si představit, že by tento předmět mohl být vyučován zajímavěji. Navíc zkouška není ani příliš těžká a ani stresující. Zkoušející vycházejí vstříc. Určitě doporučuji zkusit jít na předtermín před vánocemi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prostě zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • urcite nejtezsi skouska zimniho semestru
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouska ne az tak narocna
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška z mechaniky, první fyzikální zkouška.
    Studijní průměr: neuveden
  • Z povinných nejlehčí zkouška prvního semestru. Pokud to člověk alespoň trochu umí, není třeba se ničeho obávat. Nejdůležitější je dostat se přes písemku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemná část je velmi náročná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška proběhla celkem v pořádku, jen jsem nebyla zvyklá na postupy zkoušejícího.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na konci skript z Mechaniky jsou otázky na které se zkoušející ptají. Jelikož se kontinuum nezkouší a na dalších deset otázek se zkoušející nikdy nezeptali tak vám zbývá se naučit cca 25 z 50 otázek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím
    Studijní průměr: neuveden
  • výklad od p. Břeně jsem nikdy moc nechápal, není tedy divu, že jsem měl u zkoušky problém, když jsem se učil pouze to, co bylo ve skriptech a nechápal jsem odvození určitých částí... jsem rád, že mám zkoušku za sebou
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez námitek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemná část nebyla zrovna nejlehčí, ale u ústního byl pan Břeň velmi milý a pomáhal jak mohl. Jedna z nejpohodovějších zkoušek co se týče atmosféry.
    Studijní průměr: neuveden
  • Spolu s analýzou to pro mě byl nejtěžší předmět. Během semestr jsem vubec nevěděl co se děje. Až během zkouškového jsem většinu pochopil. Ale pořád ne všechno... Asi prostě jenom nejsem dost chytrý, ale některé části mechaniky by měly, podle mě, patřit spíše až do letního semestru.
    Studijní průměr: neuveden

N : Oznámkujte předmět [30] 1.53
1 : |===========.........| 53 % [16] 1 (výborně)
2 : |=========...........| 43 % [13] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=...................| 3 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

N : Odpovídala náročnost předmětu počtu získaných kreditů? [30]
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=================...| 83 % [25] ano
3 : |===.................| 13 % [4] Ne, kreditová dotace byla příliš nízká
4 : |....................| 0 % [0] Ne, kreditová dotace byla příliš vysoká