Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECHZ] Mechanika - zkouška

Další předměty
[02AMF] Atomová a molekulová fyzika
[02FT] Fyzika tokamaků
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Zkoušející, Cvičící
Počet hodnotících: 24 / 72
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [19]
1 : |====================| 100 % [19]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Nepozadoval rigorozni matematicky postup, hlavne chtel videt, ze tomu rozumime. Dava doplnujici otazky, pokud je nekde chyba a edy dava sanci se opravit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost, umění vysvětlovat, zapálení pro učení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Aktivní přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu pomoci, nadhled, snahu o odlehčení přednášek historkami.
    Studijní průměr: neuveden
  • jeden z nehodnějších učitelů, pomáhá jak se dá :)
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zadani pisemne prace by mohlo byt trochu presneji definovano.
    Studijní průměr: neuveden
  • Větší pochopení pro neznalost studentů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Místy nepřehledný zápis, indexování
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [20]
  • Jen skripta nebo jen zápisky nestačí, je nutné zkombinovat oboje, aby člověk lépe pochopil, co to vlastně čte.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kombinace skripta + zapisky z prednasek + modelove mriklady ze cviceni.
    Studijní průměr: neuveden
  • Použila jsem Štollova skripta i poznámky z přednášek - jejich kombinace přináší dostatek postupů a vysvětlení na složení zkoušky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a vlastní zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a vlastní zápisky, když jsem nechápal postup ve skriptech. Dále internet pro ujasnění si Einsteinova pravidla a abych viděl na fyzikálních appletech, jak se věci mají.
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta hlavně
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, minimálně zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta p. doc. Štolla, vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • skriptá, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastní poznámky+skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápisky, skripta. Příklady ze skript a ze sbírky řešených příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • zápisky z přednášek, skripta, studijní texty fyzikální olympiády
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta od doc. Štolla (vynikající forma i obsah) a zápisky (dobrý "druhý" pohled, někdy mírně odlišný od toho co je ve skriptech)
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta + zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Svoje zápisky z přednášek, občas doplněné skripty doc Štolla.
    Studijní průměr: neuveden
  • vlastne zapisky a zapisky spoluzaku
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skrypta, různé nternetové stránky, sbírka úloh, vlastní zápisky
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [15]
  • Břeň si čte napsané poznámky, občas se na něco zeptá, a pokud se mu to líbí, půlku poslední otázky milerád přeskočí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Hodně záleží na vybrání správného termínu - čím méně studentů, tím lechčí příklady. Dost záleželo na tom, kdo vás zkoušel. Břeň byl milý a snaží se pomoct.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na písemku se určitě vyplatí předtermín, byla asi jednoznačně nejlehčí. Ústní byla fajn, času bylo, kolik člověk potřeboval. Když něco zapomete/uděláte drobnou chybu, tak se zkoušející napřed nenápadně zeptá a pokud se sami opravíte/doplníte, není v tom nejmenší problém.
    Studijní průměr: neuveden
  • Naštěstí dává doktor Břeň většinou opravdu ty samé otázky, které nejsou až tak těžké. Bylo dost času na rozmýšlení zadaných teoretických otázek a příklady byly také zvládnutelné. Určitě by také nebylo těžké během zkoušky poměrně masivně podvádět, což trochu snižuje její hodnotu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemka byla zhruba stejně obtížná jako zápočtový test, času bylo dostatek. Termín "ústní část" je aspoň u p. Břeně zavádějící, spíš bych to rozdělil na praktickou a teoretickou část.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pravdou je, že při některých termínech byla písemná část těžší, ovšem obvykle se skládala hlavně z příkladů ze skript, takže bylo možné si toho na zkoušku napočítat dostatečné množství. Lze jen ocenit, že při ústní zkoušce byl dáván důraz i na pochopení látky, ne jenom na odvozování vzorců.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouska zabrala cely den, cekalo se par hodnin na vyseldek z testu. Zkousejici byl celkem objektivni, snazil se pomahat. Nekter priklady v testu nebyly plne presne a srozumitelne definovany.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkoušející chápal, že studenti prvního semestru mají problémy s matematikou, která se bere až později a bral to v potaz. U zkoušky občas navrhl i jiný postup řešení, čímž studenta i během zkoušky vzdělával :-).
    Studijní průměr: neuveden
  • zkouška mi přišla až moc snadná
    Studijní průměr: neuveden
  • Je těžké projít písemkou, ale jakmile ji člověk už má, tak se známkou odejde. Zkoušející je příjemný, snaží se vám pomoct, a pokud to umíte, tak vás ke správnému závěru dovede. Času bylo k dispozici dostatek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Náročnost odpovídající, průběh nestresový (dostatek času, příjemný přístup, skvělé vystupování, snaha o pomoc).
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud člověk projde testem je už těžké nechat se vyhodit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písemka byla velmi těžká pro lidi, kteří se tímto oborem nezabývají, ústní část už byla odpovídající. Zkoušející byl milý a ochotný pomoci, hodnocení odpovídá.
    Studijní průměr: neuveden
  • doporučuju umět vše odvodit a neučit se to nazpaměť, u zkoušky se to stejně vyžaduje
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle očekávání, písemná část obtížná
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • K tomuto předmětu spíš žádné cvičení a žádný zápočet nebyl. Asi nejde přímo o chybu v anketě, ale o nějaký zmatek určitě.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím
    Studijní průměr: neuveden

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [21] 1.00
1 : |=...................| 4 % [1] nevyjádřeno
2 : |==================..| 90 % [19] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [19]
1 : |==================..| 89 % [17] 1 (výborný)
2 : |=...................| 5 % [1] 2
3 : |=...................| 5 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [19]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |===================.| 94 % [18] Odpovídající
4 : |=...................| 5 % [1] Příliš vysoké