Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18BPSE1] Bakalářská práce 1
[18DPSE1] Diplomová práce 1
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SD1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18ZPRO] Základy programování
[818ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 13 / 35
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [13]
1 : |========............| 38 % [5]  
2 : |========............| 38 % [5]  
3 : |===.................| 15 % [2]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli přednášející [13]
1 : |========............| 38 % [5]  
2 : |========............| 38 % [5]  
3 : |===.................| 15 % [2]  
4 : |=...................| 7 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 1.95
medián: 1.33
průměr hodnocení: 1.64

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • Čas konání změnit! Rozhodně by se dostavilo více studentů než nyní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na cvičení přednášky nebyly vůbec potřeba
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pondělí. 7:30. Navíc přednášky se nekryly se cvičeními, i když byly moc pěkné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Lidi, které to vyloženě nezajímá na přednášku v 7:30 nepůjdou. Jsem si jistý, že v jiný čas by byla účast podstatně vyšší. Pořád se říká, jak anketa pomá zlepšit úroveň, ale v tomto případě to je zbytečné. Místo přednášky v 7:30 by mohla bý dotace předmětu 0+3 a na cvičeních by se mohla rozumně probírat i teorie.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prinosne, ac to je brzo rano, tak doporucuji chodit, jednotlive konstrukce jsou hezky ilustrovany programovanim na miste na jednoduchych ukazkach
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Široké znalosti
    Studijní průměr: neuveden
  • Široký rozhled, skvělá znalost problematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Hluboka znalost problematiky, umi to hezky na prikladech vysvetlit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • V čase kdy přednáší a neměl by buzerovat studenty, když mu na přednášce jedí (jsme lidi ne?)
    Studijní průměr: neuveden
  • Nic neshledavam.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • změnit čas přednášek, i když to asi kvůli "narvanosti" rozvrhu ve druháku nebude možné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [13]
1 : |=...................| 7 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=...................| 7 % [1] 50%-75%
4 : |============........| 61 % [8] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [13] 1.92
1 : |========............| 38 % [5] 1 (výborný)
2 : |========............| 38 % [5] 2
3 : |===.................| 15 % [2] 3
4 : |=...................| 7 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5