Ambrož Petr Ing. Ph.D. :: [01MA1] Matematická analýza 1

Další předměty
[01DPAM1] Diplomová práce 1
[01DPMM1] Diplomová práce 1
[01DPSI1] Diplomová práce 1
[01DPTS1] Diplomová práce 1
[01MA1] Matematická analýza 1
[01ZTGA] Základy teorie grafů A
[01ZTGB] Základy teorie grafů B
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 3 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Látku vyložil srozumitelně a s vtipem, nic nám nezatajil, ba oproti jiným kroužkům (jak jsem se dozvěděl) jsme dostali do výbavy více nástrojů na výpočet limit. Během cvičení panovala skvělá nálada (dle mého soudu).
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, velké znalosti, ochota odpovědět na všechny otázky. Vždy dokázal danou látku vysvětlit a studentovi u tabule pomohl. Systém písemek, které jsou oficiálně k ničemu, ale přece jen nutí člověka se na probíranou látku v průběhu semestru podívat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost s jakou přistupoval k nám, prostým studentům. Cvičení byla určitě přínosná a často i zábavná, což pouze přínosnost zvyšovalo.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Není v čem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tak to opravdu nevím ..
    Studijní průměr: neuveden
  • V ničem.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Bez cvičení se nedala složit praktická část zkoušky. Teorie a praxe mi u analýzy přijdou jako dva rozdílné světy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu mě zaskočila nevyrovnanost mezi jednotlivými kruhy. Většinou platilo, že každý kruh dělal něco jiného což nevím jestli by mělo být.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi podstatné pro pochopení probírané látky na přednáškách.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3]
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] Nevyjádřeno
2 : |....................| 0 % [0] Příliš nízké
3 : |====================| 100 % [3] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké