Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MATZ1] Matematika, zkouška 1
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 23
Procento hodnotících: 47 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 1.67
medián: 1.00
průměr hodnocení: 1.47
Hodnocení v roli cvičící [0]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 0.00 průměr hodnocení: 0.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 0.00 až 0.00
medián: 0.00
průměr hodnocení: 0.00

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Rychlost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelný výklad, dobré vysvětlení jednotlivých příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rychlost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Polopatické vysvětlování pro idioty a velká trpělivost.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení měla spád. Ochotu ke konzultacím.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Především vtipnost, soudržnost jednotlivých cvičení, opakování učiva před každým cvičením.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • To, že se vždy rychle zopakovala potřebná teorii a počítání příkladů mělo svižné tempo, žádné průpovídky okolo...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • dobrý způsob vedení cvičení, ke přístupu k studentům nemám co dodat :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Inteligentní, má to v hlavě srovnané, snaha pomoct.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vynikající cvičící, který stihl jak shrnout teorii, tak projít velké množství příkladů. Jeden z mála cvičích, kde mi nevadilo chodit k tabuli, i když jsem se zrovna úplně neorientovala
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Občas by mohl trochu zpomalit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé příklady rozebrat podrobněji. Zdálo se mi, že jsme si některé důležité věci neřekli a občas byly některé předpoklady v příkladech vynechány, abychom si na ně přišli sami.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná by neškodilo trochu zpomalit, častokrát jsem měl co dělat, abych stihl zapisovat a chápat dohromady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná občas nejet tak moc rychle
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic bych nezmínil..
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pomalejší vyjadřování
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11]
1 : |==============......| 72 % [8] 1 (výborný)
2 : |====................| 18 % [2] 2
3 : |==..................| 9 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |==..................| 9 % [1] Nevyjádřeno
2 : |=====...............| 27 % [3] Příliš nízké
3 : |=============.......| 63 % [7] Odpovídající
4 : |....................| 0 % [0] Příliš vysoké